perjantai 11. heinäkuuta 2014

Cowgirl

Vaatteiden uudelleenkäyttö ja niille uuden elämän antaminen on ehkä yks siisteimmistä jutuista. Mä löysin pari päivää taaksepäin sieltä tollasen ihanan valkosen ja pitsisen kesämekon. Ajatus mekosta kuulostaa liian tyttömäiseltä, eikä ollenkaan munlaiselta vaatteelta ja aluksihan mä myös arastin sitä, koska mä en oo mikään hirvee hame, tai mekkofani. Puin kuitenkin mekon päälle hyvässä uskossa ja aloin yhdistelemään sen kans erilaisia juttuja, eikä siihen menny ees montaa minuuttia, kun asu oli päätetty. Mä vetäsin jalkaan mustat niittibootsit ja muutaman vuoden vanhan olkihatun, joka sai myös uuden elämän, kun löysin sen kaapin perältä ryttysenä pölyttymästä. Noi jutut teki mun asusta jotenkin erilaisen ja mä viihdyin siinä asussa kyllä kovasti. Mulla on jo monia muitakin tapoja yhdistellä tota, mutta nyt pitää vaan toivoo, 
että noi lämpimät ilmat pysyis täällä siihen loppukesään saakka! 
IMG_6828
IMG_6849
IMG_6862
IMG_6867

2 kommenttia:

  1. Tosi hausan ja hienon näkönen!:D oot TOSI nätti;)

    VastaaPoista