maanantai 14. heinäkuuta 2014

140714

Nyt tulee tällanen enhaluismutonpakko -postaus puhelinkuvineen. Viimeviikkoina oon ollut niin paljon menossa, etten oo kauheen kauaks aikaa kerennyt pysähtyä tietokoneen äärelle. Eikä itseasiassa haittaa yhtään, sillä meno on ollut niin huippua, etten vaihtais hetkeekään. Kesä lähenee kokoajan loppuaan nyyyh ja mä oon aika paljon loppukuusta kiinni rippileirin ja kahden viikon työvuoron ansiosta. Tärkeintä kuitenkin, että oon ees vähän jotain saanut kesästä irti,
 ja on ihana, kun nyt nää lämpimät ilmatkin on tullut takas ja toivon mukaan myös pysyy.

Viikonloppu mulla vierähti Nivalassa ja tää on ensimmäinen kerta, kun kerkeen kunnolla istumaan koneen ääreen, vaikka oikeestaan teen sitäkin nyt kiireellä. Mun pitäis nimittäin pakata huomenna alkavaa rippileiriä varten ja alkaa jo untenmaille, sillä uskon, että mulla on eessä voimia vievä viikko.. Mä en edelleenkään oo kovin positiivisin mielin rippileiriä kohtaan, mutta oon rukoillut paljon ja yritän ottaa kaiken irti tosta viikosta kaikesta huolimatta. Mä uskon, että mun rippileiristä voi oikeesti tulla ihan kiva!

Nyt siirrytään näihin puhelinkuviin pienten kertomusten kera. 
From iPhone
Puhelimen lataamista Kokkolan rautatieasemalla yömyöhään // roadtrippi Haapajärvihoodseille // Pakkopäivittääinstaan -kuva // Kesäherkkua
From iPhone1
Noita maisemia rakastan yli kaiken! // Serkukset läskikasassa ja pienin ofc alimpana, raukka ihan punasena // Yöuiskentelua // No words needed!
From iPhone2
Tää kaikki kuuluu kesään // Roadtrippi Nivalasta Ylivieskaan huipputytyjen kanssa // Welcome home Nikes // Yks päivä sanottiin heipat vuodeks Australiaan lähtevälle Ellalle <3

Tulossa siis taas viikon mittainen postaustauko, mutta te pärjäätte ihan varmasti! ;-) Ajastan Air Max postauksen vielä ehkä jollekin päivälle, mutta tässä vaiheessa toivotan jo oikeen kivaa viikkoa ja nauttikaa näistä kesäpäivistä!

2 kommenttia:

  1. Oot ihana ja todella pirteän oloinen! Toi cowgirl-asu sopii sulle täydellisesti.;) ja onnee riparille:D<3<3

    VastaaPoista
  2. Miks kaikki ottaa tommosia kuvia jossa ollaa ilma paitaa :D

    VastaaPoista