perjantai 4. huhtikuuta 2014

Viikonloppu alkaa, vapaus koittaa

Mun viikonloppu käynnistyi jo tässä vaiheessa ihan mielettömän hyvillä fiiliksillä ja tekis mieli vaan hyppiä kattoon, tanssia ja laulaa. Se ei onneks oo millään tapaa mahdotonta ku musiikki pauhaa täysillä voluumeilla korvan juuressa. Iida on tällä hetkellä matkalla tännepäin ja sekin on yks hyvä syy mun mielentilalle. Siis en tiiä, enkä osaa sanoin kuvailla, mutta mulla on jotenki äärimmäisen hauska ja innostunu fiilis tästä perjantaista!

Mä olin eilen taas Villimangossa koekaniinina ja tällä kertaa mulle testattiin uusinta juttua -nimittäin kestomascaraa! Kyseessä on siis n. viikon kestävä ripsiväri, joka laitetaan ripsiin ei millään kovin ihmeellisellä tavalla. Aineessa on siis sama ripsiliima mitä käytetään ripsipidennyksissä, mutta mukana on musta väri, joka kestää pidemmän aikaa. Tää on oikeesti erittäin kiva ja säästi ihan hirveesti aikaa aamulla, kun ei tarvinu ripsiväriä laittaa ollenkaan :-)
IMG_0004 IMG_0010 IMG_0019
Nyt on mun aika lähtee viikonlopun viettoon eli toisin sanoen kävelemään kaupunkiin aika pikasta vauhtia ottamaan Iida asemalta! Eriiittäin mukavaa viikonloppua jokaiselle <3

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi olivia! Mä niin seuraan sua

    VastaaPoista
  2. oi iha älyttömän kiva blogi sulla! oot tosi kaunis! :-) en oo varma lukeeks tääl jossai mut millä kameralla otat noit kuvii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Krista :)) Ei taida lukee, nää kuvat on otettu Canon eos 600D:llä :-) Huippu kamera!

      Poista