sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Tell the world that Jesus lives

Meistä moni viettää pääsiäistä, niin, no miks? Siks, että me saadaan syödä mämmiä? Siksikö, että lapset pääsee virpomaan? Entä siks, että koulusta ollaan pari päivää vapaalla? Tai vaikka siks, että pääsis polttamaan ja kattomaan pääsiäiskokkoa? Mun mielestä kaikkien eri juhlapyhien tarkotus on karannut käsistä ihan kokonaan. Kuinkakohan moni oikeesti tietää, miks me vietetään pääsiäistä!?!? Jeesus synty maailmaan tuomaan toivon meidän keskelle. Jeesus uhrautu vapaaehtoisesti meidän takia. Siksi, että me saatais elää ja meidän ois hyvä olla. Miettikää, miten paljon hän meitä rakastaa. Pystyisitkö sä, antamaan henkes koko maailman puolesta? Niittenkin puolesta, jotka on sua satuttanut, halunnu ja tehny sulle pahaa? Enpä usko. ''Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'' Joh 3:16

Mun pääsiäinen on vierähtänyt oikeen kivasti herkutellen, telkkaria vahdaten ja sarjoja katsellen. Mä en edes odottanut pääsiäiseltä mitään ihmeellisempää, ehkäkin just siksi oli oikeen mukava viettää koko pienoisloma ihan vaan kotosalla. Mä oon ainakin nauttinut ihan täysillä!
IMG_0734 IMG_1567 IMG_1440
Ihan hetken päästä alkaa yks mun lempileffa niistä kaikista suomalaisista, nimittäin tyttö sinä olet tähti telkarista, jota mä alan nyt vahtaamaan. Nauttikaa viimesestä vapaasta illasta <3

10 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus olivia! ♥Entiiä ootko jossai maininnu mut mistä oot ostanu ne Palladiumin kengät?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanuus :') Ostin täältä Kokkolasta Cip Capista!

      Poista
  2. ihana ku puhut taas uskonasioista =)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus Olivia! Ja mahtavaa ku uskallat kirjottaa pääsiäisen oikeasta sanomasta!;)) <3

    VastaaPoista
  4. Moi! Ootpa tosi reippaan ja fiksun oloinen nätti nuori nainen. :-) mä oon 24 eli sua suurin piirtein 10 vuotta vanhempi. 14-vuotias minäni olis varmaan aikoinaan antanut mitä vaan, jotta olisi ollut samankaltainen kuin sä niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

    Oot jossain postauksessa muistaakseni puhunut ainakin ajoittain huonosta itsetunnosta ja muiden mielipiteiden merkitsevyydestä. Mä olin ihan samanlainen sun iässä, ja niin on varmasti kaikki muutkin teini-ikäiset olleet. Onneks vuodet on tehneet tehtävänsä tossa(kin) suhteessa, ja nykyään mua ei oikeestaan hetkauta suuntaan tai toiseen mielipiteet itestäni, ja oon myös ulkonäkööni varsin tyytyväinen. :-) pidä vaan lippu korkealla ja säilytä positiivinen elämänasentees! saattaa olla (varsinkin täällä Suomessa...), että tuut kohtaan kateellisia ja ilkeitä ihmisiä elämäs varrella. Sulla on hyvät elämänarvot ja oot vaan niin ihanan oloinen, mitä moni ei yksinkertaisesti vaan kestä. Toiset katkeroituu ja kyynistyy elämänkolhuissa, toiset vaan sisuuntuu niistä ja pystyy hymyileen lopulta elämälle vielä entistäkin leveämmin. Mä oon varma, että sä kyllä kuulut jälkimmäiseen porukkaan. Aurinkoista kevättä ja tulevaa kesää sulle!


    - Ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, ompa huippua, että mun lukijalistalta löytyy edes yksi kypsä aikuinen nainen! :-) Hienoa jos löytyy mielenkiintoo tällasenkin blogin seuraamiseen, haha.

      Mun hyvä itsetunto on rakentunut nimenomaan niistä negatiivisistä haukuista ja kateelisten puheista, sekä se on muuttanut mua ihmisenä ihan hulluna! Niinku sanoit jo itsestäsi ettei muiden mielipiteet hehkauta sua suuntaan tai toiseen, niin ei munkaan, ja oon itsestäni erittäin ylpeä. :-) Kerroit kommentissas niin paljon hyvää asiaa, etten oo niitä paikkaamaan, mutta erittäin iso kiitos sulle ja aurinkoista kevättä toivotan sullekin! :)

      Poista
  5. Ihan täyttä asiaa! :) Ihana postaus :')

    VastaaPoista