sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Start your day with a grateful heart

Aamuissa varmaan parasta on herätä onnellisena ja kiitollisena uuteen päivään ja ihanaan auringonpaisteeseen. Mun koko viikonloppu oli taas ohikiitävä, mutta silti niin tunnerikas ja huippu! Eilen vieteltiin lähisukulaisille ja perhetuttaville tän talon tupareita ja tupa oli täynnä ihmisiä ihan yömyöhään asti. Vaikka mä oon elämäni aikana juhlinu uutta kotia niin monta kertaa, ettei käsien sormet riitä niitä laskemaan, niin musta tän nykyisen ja toivottavasti viimeisen kodin tuparit oli mulle ainakin merkitsevin. Tuntuu jotenkin, että vihdoin on oikeesti saanu asettua paikoilleen ja viidentoista vuoden aikana kaupunkeja vaihdellen ja taloihin muuttaen just tää tuntuu siltä paikalta, missä haluan elää nuoruuteni. Tuntuu erittäin hassulta ja hauskalta puhua kodista tähän sävyyn, mutta mä oon vaihtanut kotia ihan liian monta kertaa elämäni aikana ja jotenkin vasta nyt osaan olla aidosti kiitollinen kodista. Vaikka oli se koti mikä vaan, minkälainen vaan, niin koti on paikka missä me kasvetaan ja koetaan elämän pienet ja suuremmat rippeet <3
IMG_0632 IMG_0627 IMG_0619 IMG_0623
Kuvissa näkyy pitkästä aikaa proteiinipitoinen ja täyttävä aamupala ja iso kuppi kahvia lexingtonin lempparimukista, sekä eiliseltä ihania tuparilahjoja.

Onko moni muuten huomannu, että sillon, ku kellon pitäis liikkua eteenpäin niin se ei liiku millään ja muuten sitten aika kulkee ihan liian nopeesti ku sitä ei haluais?! Mulla jäi nimittäin eilen sali kokonaan välistä, koska Iida oli täällä pikkusen ja erittäin ystävällisen(not) flunssan kanssa. Tänään mun pitäis käydä tekemässä käsitreeni, mutta toi kello ei tahtois millään liikkua siihen kolmeen, että se sali aukeis..

Nyt haluun toivottaa ihanan aurinkoista sunnuntaipäivää, muistakaa olla kiitollisia <3

11 kommenttia:

  1. Missä kaikkialla kaupungeissa/paikkakunnilla oot asunu?:) ja missä oot syntyny? ku josset ookkaa Kokkolasta kotosin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, taas pitää pistää ajatukset rullaamaan jos ees muistan missä kaikkialla :D Haapajärvi, Nivala, Jääli, Kiiminki, Kokkola ainakin, haha :D Ja sitte noihin paikkakuntiin on tullu monesti muutettua uudelleen ja paikkakunnan sisällä monesti vaihdettua asuntoa :) Kotosin oon Haapajärveltä :>

      Poista
  2. Hedelmät= hiilareita, jos tuossa on puuroa=hiilareita, marjat=hiilareita, mehukeitto(?)=hiilareita.
    Proteiinit kyllä uupuu. Kananmunaa, raejuustoo tai rahkaa lisäks niin sitten on hyvä aamupala ja ravintoarvoja tasaisessa suhteessa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. A. Hedelmät on terveellisiä B. Puuro on terveellistä C. Marjat on terveellisiä D. Mehukeitto on sokeritonta :) Mua ei kuule hiilarit haittaa yhtään! Kiitos kuitenkin vinkistä paljon :)

      Poista
    2. Ihan oikeessa olet että terveellisiä ne on! :) Ja hiilareita ei pidä vähätellä tai luulla niistä olevan haittaa, vaan nimenomaan ne on tosi tärkeitä ruokavaliossa. Tarkotin vaan että proteiinia ja hiilaria molempia niin hyvää tulee! :) kaikkee hyvää sulle Olivia :)

      Poista
  3. Herkullisen näkönen aamupala! Ja, ihan totta mitä sanot kodista kun itekki on joutunu muuttamaan enemmän kun pari kertaa, heh :D

    -juliamatleena.wordpress.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja sitä se olikin! Voi, sieluntoveri, osanottoni :D

      Poista
  4. Aa toi aamianen niin herkullisen näkönen , mistä muuten toi muki on ? :)

    Muuten millä kameralla otat sun kuvas ja mitä objektiiveja sulla on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää olikin! Sain sen joululahjaksi, mutta tietääkseni toi on ostettu täältä Kokkolasta sen nimisestä sisustusliikkeestä, kun Zinna :-) Mulla on itellä Canon eos 1000D mitä ei enää edes myydä missään, mutta lainailen ja kuvailen mun ihanan ystävän Canon eos 600D:llä, mitä suosittelen lämpimästi! Siinä on ihan se normi objektiivi :))

      Poista