tiistai 29. huhtikuuta 2014

Smoothie lover

Lauantaiyönä kotiuduin Valkeakoskelta Svoli kisoista ylpeenä koko joukkueen voimin! Olin alussa tosi negatiivisin mielin lähössä kisareissulle tanssimaan, niin oli ihana palata kotiin sitäkin positiivisin mielin. Vaikka sunnuntaina uuvutti ja väsytti, niin pysty edelleen vaan oleen ylpee meidän tanssisuorituksesta. Me ei palkinnoille päästy, eikä me sitä edes odotettu, mutta viidennes sija saatiin, vaikka taso oli ihan älyttömän korkee ja meidän sarjassa 22 ryhmää. Suorituksen jälkeen oli ihan älyttömän huippu fiilis, ja kuullessaan ton viidennen sijan paikasta oli sitäkin huipumpi fiilis!

Mulla on alkanu kahden viikon salitauko, sillä mulla on alle kaksi viikkoa aikaa valmistautua 7km:n mittaseen city runiin. Mä jätin salin siitä syystä kahdeks viikoks kokonaan pois, että mulla ois voimia ja haluja keskittyä enemmän juoksemiseen. Tähän asti mun valmistautuminen on sujunu hienosti, sekä ruokavalio on taas parempaan päin. Tänään mä tein kuitenkin pikaisen päätöksen, ja päätin lähtee huomenna kohti Jyväskylää kiponniemeen nuortenleirille. Mulla vähenee siis neljä päivää treenaamis ajasta, ja mulla taitaa tulla aika kiire ensviikkoon nähden. Mun ei alussa pitänyt lähtee Jyväskylään ollenkaan kouluhommien takia, mutta neljän päivän yksinäisyys kuulosti mun korvaan vappuviikolla erittäin masentavalta, joten päätin lähtee huomenna mukaan. Leirit aiempina vuosina on ollu niin huippuja, että vaikka mulla jääkin neljän päivän treenit väliin, niin en usko, että häviän paljoo. Ootan innolla tän viikon ohjelmaa kiponniemessä upeitten ihmisten kans. :-)
IMG_1927 IMG_1914 IMG_1924
Mä oon ihan älyttömän koukuttunut erilaisiin smoothieihin, koska ne on ihan älyttömän helppo valmistaa ja niistä tekee helposti terveellisen välipalan. Mä käytän maustamatonta jogurttia (kuten turkkilainen), lisään banaanin ja pakastevadelmia. Tohon on erittäin helppo soveltaa kaikenlaisia muita hedelmiä ja marjoja, ja koska mun on esimerkiks vaikee saada alas terveellisiä tyrnimarjoja, niin ne menee ku huomaamatta tuolla smoothien seassa!

Me palaillaankin uudelleen sitten vasta viikon jälkeen, mutta viettäkää oikeen hauska vappu ja nauttikaa! Olette sen ansainnut. ;-)

14 kommenttia:

  1. minkälainen ruokavalio sulla on :) ? Sulla on aivan ihana blogi ja oot ihana ihminen olivia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perus terveellinen! Yritän vaan viikolla jättää kaiken ylimääräsen mikä ei kuulu mun ruokavalioon, mut mä en oo kauheen tarkka sellasten suhteen. :-) Kiitos ihana ano <3

      Poista
  2. mistä oot ostanu tuon kangaskassin?.:o<3 aivan täydellinen!! ja tuntuu ettei juuri tuollaisia löydy mistään, vaikka ostoslistalla on ollut jo iät ja ajat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi mäki etsin kangaskassia viimekesästä lähtien! Ostin ton blossomista, mutta noita kangaskassejahan tuntuu nykyään löytyvän joka kaupasta! :)

      Poista
  3. Kokeile maitorahkaa turrkilaisen jukurtin tilalle niii on viel terveellisempää!!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo kauheen innokas maitorahkan syöjä, ja smoothiessa se on mun mielestä liian paksua. :-)

      Poista
    2. laita sekaan tilkka maitoa tai sokeritonta mehua niin tulee vähä kevyemmäks rakenne :)

      Poista
    3. Olen kokeillut, mutta ei siinä maitorahkassa silti oo ku sitä proteiinia enemmän, ja voin hankkia sitä myös muualta. :-)

      Poista
  4. Tee joskus nää postaukset:

    Ruokapäiväkirja
    Treenipäiväkirja

    Oooi haluun itekki smoothieta mut millä teet tuota? Jollai erillisellä koneella vai tehosekottimella (vai sauvasekotin,mikä se onkaa) Mulla ei nyt oo tääl kämpillä oikee mitäää aineitakaa tuohon:/ Voi olla et kohta juoksen kauppaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itse tosi innokas lukemaan muitten ruoka ja treenipäiväkirjoja, mutta mä en itse ala sellasta toteuttelemaan, koska se on ensinnäkin inhottavaa listata päivittäin syömisiä ja treenipäiväkirjaa mä en muuten vaan halua tehdä. Tiiän, että niitä on hirveen kiva lukee. Mutta pahoittelut, en tuu niitä tekemään.

      Mä murskaan kaikki sekasin ihan sauvasekottimella, sillä kaikki muut koneet on meillä ikänsä nähneet. :-D

      Poista
  5. Tosi hyvin ootte sijottunut, onnee! :) -Suvi

    VastaaPoista
  6. Voisikko tehä semmosen top 10 lempi vaatetta ja sit samaan top10 inhokki vaatetta. Kuvina tai videolla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän lempivaatteita ja loppuja mä inhoon, joten ei tuu onnistumaan. :-D Kiitos hauskasta ideasta, mutta ehkä tulevaisuudessa. :))

      Poista