keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

New month, new challenges

Hello there april! Mun synttärikuukausi palas tänne taas pitkän vuoden jälkeen vierailemaan. Edessä siis uusi kuukaus ja uudet haasteet! Mä oon aina ollut innokas vastaanottamaan uusia ja erinlaisia haasteita elämässä ja edelleen nautin niistä. Tässä vaiheessa vuotta huhtikuu meinaa olla jo todella keväinen ja keväisin tulee ehkä eniten temmellettyä pitkin maailmaa paikasta toiseen. Kalenteri on merkitty täyteen tapaamisia toistensa perään, tapahtumia ja muita muistettavia juttuja. Vaikka mulla ainakin meinaa pukata pientä stressinpoikasta kaikesta, niin mä ootan innolla kuukauden käynnistymistä ihan kunnolla!

Mä oon huomannut ihan tosi lyhyessä ajassa, kuinka paljon mun blogi on muuttunut sen takia, että vaadin iteltäni liikaa blogin suhteen. En pakota itteeni kirjottamaan jos ei oo asiaa, mutta jos on ja haluan kirjottaa, niin en saa asiaa välttämättä haluttuun muotoon ja jätän postauksen kokonaan julkasematta tai kärsin iän ja terveyden siitä, että postauksen ulkonäkö ja/tai olemus on huono. Oisko kellään heittää minkäänlaisia parannuskeinoja, postausehdotuksia tai mitä vaan!?!? Mä otan niitä ilosin mielin vastaan :-)
_MG_9984 _MG_0026 _MG_0034
Jos oon jättäny mainitsematta tai joku on jättänyt huomaamatta, niin varsinkin keväässä yks lempparijuttu on kukat! Mä rakastan kukkia, enkä malttais yhtään olla kuvaamatta niitä tai ignoorata niitten olemassaoloo. Anyone?

Edelleen kuitenkin kuukauden vaihtumisesta puheen ollen, mä lupaan satsata blogin puolella itseni takia, koska mä niin rakastan tätä hommaa ja on tosi harmi, jos tää alkaa jäämään vähä sivummalle. Mutta nyt, erittäin ihanaa huhtikuuta jokaiselle <3

6 kommenttia: