maanantai 7. huhtikuuta 2014

Monday thoughts

Maanantai on ehkä kaikista typerin päivä siks, että perjantai on niin kaukana, mutta ehkä kivoin päivä siks, koska pääsen kotiin jo yhdeltä, maanantaisin on hauska haaveilla loppuviikosta ja yleensä maanantai on aurinkoinen.

Mä kokosin pitkästä aikaa päivän aikana otetuista kuvista vähän erinlaisemman postauksen. -Älkää vielä innostuko, ei tää oikeesti oo kauheen normaalista poikkeeva :D Musta on kuitenki hauskempi tehdä tän tyylisiä postauksia, ku heittää vaan kuvia kasaan kertomatta niistä mitään ja kuvista lähtee monesti (Ei aina, ei kaikista) idea.
IMG_0684
Mä oon säästäny Ginasta 2012 kesällä saadun paperikassin, koska musta toi vaan on ihana. Mä muistan niin hyvin, etten ollu ainut joka rakasti tätä paperikassia :-D Hassua tosiaan, että tosta on jo kaks vuotta ja on säilyny noinkin hyvässä kunnossa.. En voi tarpeeks hehkuttaa tota kassia, mutta toi vaan sopii niin älyttömän hyvin mun huoneeseenkin :D Omistaako joku muu vielä tän saman paperikassin kahen vuoden takaa?  IMG_0682
Kotiutin tänään puolen vuoden haluamisen jälkeen valkoset Palladiumit. Etin näitä viimesyksystä lähtien ja vastaan tuli ainoostaan luonnonvalkosia ja muita värejä, jotka ei miellittäny mun silmää yhtä paljon ku just nää valkoset yksilöt. Nää kengät on oikeesti rakkautta ja paikkas kyllä puolenvuoden ettimisen <3 IMG_0640
Oon vaihtanu turkkilaisesta jogurtista kokonaan maitorahkaan, sillä se sisältää paljon enemmär proteiinia ku turkkilainen jogurtti. Mä en sais sitä paljaalleen alas, mutta käytän lisänä marjoja, sokeritonta ja lisäaineetonta keittoa ja vielä terveellisyyttä lisäämässä siemensekotus ja oon myös käyttänyt chasew pähkinöitä. Terveellistä ja hyvää!
IMG_0704
Oon tehnyt tuttavuutta tuparilahjaks saadun sodastreamin kanssa, vaikka mä en mikään kauhee limukan kittaaja ookkaan. Meillä pojat ehkä enemmän kuluttaa tosta kaasut, mutta mun laskujen mukaan toi tulee paljo halvemmaks, ku ostaa aina se limukkapullo :D Ja uskokaa tai älkää, mun oli ihan pakko laittaa tää kuva tähän, että tästä tulis kolmee kuvaa pitempi postaus, haha. Mä tiiän, että en oo ainut bloggaaja joka tekee useesti näin :D

Mä oon askissa (oi kyllä, minä, vähän jäljessä) ja multa saa käydä kyselemässä vaikka heti painamalla tästä. Mä aluks loin tilin sinne vaan muiden seuraamisen takia, mutta homma lähti vähän käsistä ja mä sorruin, haha :D Nyt mä rupeen pitkästä aikaa kattomaan jotain kivaa sarjaa, nauttikaahan viikostanne!

12 kommenttia:

  1. Siis mulla oli toi kassi vielä vanhassa asunnossa, mutta arvaa hukkasinko :-( muistan kans ku kaikkien kavereiden kaa päiviteltiin sitä miten ihana toi ginan kassi on! Paperikassit muutenki on ylellisyyttä x) ainaku joku ojentaa mulle kaupassa paperi kassin nii elämä hymyilee, ei vaa haha.. Ainakin AF ja hollisterilta, VSltä jne saa aina paperikassin ja mulla on varmaan jokanen säästössä :D mäkin pääsen maanantaisin yhelt ja ai että kun ihanaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha toi kassi on todellinen kuuluisuus! :D Ja ai että, paperikassit on vaan täyttä rakkautta <3 Voisko pliiiis joka ikinen kauppa omistaa hienoja paperikasseja?

      Poista
  2. Mulla on juuri samanlainen tommonen paperikassi! :) kiva postaus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiesin, että löytyy myös muita ton omistajia ;-) Kiitos!

      Poista
  3. Voi tää oli aivna ihana postaus Olivia (':

    VastaaPoista
  4. Sulla on aivan ihana blogi! :-) tuli mieleen et käytätkö urheillessa urheiluliivejä vai ihan normaaleja. Jos käytät, minkä merkkisiä?:-D oon itse etsiskelly jo kauemman aikaa mut ei oo oikeen mitään parempia tullu vastaan ku h&m..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Mä en käytä urheiluliivejä just ton saman ongelman takia kun sulla. Oon ettinyt hyvin istuvia sellasia, mutta eipä oo vastaan tullut. Niken urheiluliivejä mä oon jonkun verran kattonu ja etsiskelly, ootkos niitä kokeillut? :-)

      Poista
  5. ootko saanu siltä iidalta nuita aamupalavinkkejä? näyttää aika samanlaiselta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oon syöny aika pitkään maitorahkaa keiton ja marjojen kera, enkä oo varmastikkaan ainut tän samanlaisen aterian syöjä :-D Myöskin oon siemeniä ja pähkinöitä käyttäny aiemminkin, mutta Iidalta varastin vinkin just tohon siemensekotukseen! :)

      Poista