lauantai 19. huhtikuuta 2014

Long time no see -Shopping therapy

Aina ennen tuli kierreltyä kaupoissa ihan harrastukseks, mutta sillon oli niin hankala löytää oikeesti ainuttakaan kivaa vaatekappaletta, ku samat vaatteet pyöri silmissä vähintään jokatoinen päivä. Nyt mä vasta huomaan, miten kummallisia vaatteita on tullu hankittua. Sellasia, mistä ei yksinkertasesti ees tykkää tai ei tiiä minkä kans pukee. Nykyään, mun tulee käytyä kaupoilla tosi harvoin ja nyt huomaanki, miten erilaista se ostaminen on. Mieluisat vaatteet iskee silmään paaaljon helpommin ja päättäminen on huomattavasti iisimpää. Tänään sain ihan tositosi pitkästä aikaa shoppailuterapiaa ja vaikken mä mitään hirveitä määriä vaatteita ostanutkaan, niin löysin tosi mieluisia juttuja! Ootteko te päivittäin kaupungilla pyöriviä ihmisiä, vai käyttekö tekin about kerran kuukaudessa kunnon kauppakierroksella? Musta on kyllä kuoriutumassa todellinen kotihiiri.. Ja oikeesti, nettishoppailu on vaan niin paljon kivempaa!
IMG_1495 IMG_1506 IMG_1536 IMG_1514 Tällä hetkellä nostatan mun fiiliksiä ihan älyttömän hyvän musiikin parissa bassot täysillä. Mä vietän iltaani yksin pitkästä aikaa! Todellista kasvuterapiaa ;-)

10 kommenttia:

  1. mistä noi alushousut on?(:

    VastaaPoista
  2. No mää oon iha maalta kotosin, ni ei oo mahollisuutta shoppailla joka päivä :D Mutta oikeestikki se on totta, et jos mä asuisin kaupungissa, ni mä varmaa alkaisin tylsistymään siihe jokapäiväiseen shoppailuu, joten näinkin on iha hyvä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten kadehdinkaan sua! :-D Ehkä parasta ois asua just maalla ja lähtee sieltä shoppailemaan kerralla ihan kunnolla! Vaikka mä en enää kaupungissa asumisen jälkeen osais todellakaan asua maalla.. Haha.

      Poista
  3. Ite käyn joku kerran kuukaudessa just ja ostan sit jotain kivaa. Must on jotenki inhottavaa käydä kaupoilla liian usein ku niit kivoja vaatteita voi ihastella netissä ja sit ei tuu kiikutettuu kassalle mitää kamalaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta sano! Samaa mieltä sun kans :-)

      Poista
  4. Miksi et lähteny arvokas-tapahtumaam?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä ees tiiä.. Halusin kai vaan olla kotosalla :-)

      Poista
  5. Mulla on 100km kokkolaan, lähinpään shoppailupaikkaan. Shoppailtua tulee ehkä kerran 4kk, mutta sitten uheiluvaatteita osan tiöan netistä, n. Kerran 2kk (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun taas tulee ostettua urheiluvaatteita ihan liian harvoin, sillä ne rahat taitaa kadota joihinkin muihin tarpeisiin! :-D

      Poista