keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Life is like a mirror. Smile at it and it smiles back at you.

Tettiviikon puoliväli ylitetty hyvillä mielin! Mä opin maanantaina tosi nopeesti talon tavoille, tutustuin ihanaan henkilökuntaan ja hommia on riittäny hyvin tähänkin asti. Mä oon purkanu laatikoita varaston puolella, lätkiny hintoja ja laskenu vaatteiden määrää. Rakastan asiakaspalvelua, olla ihmisten kanssa tekemisissä, tervehtiä ja hymyillä. Se saa mut iloseks. Mä kuitenkin myös ihan tykkään toimia varaston puolella, vaikkei siellä niitä asiakkaita niin tervehditäkkään. Anyways, mä nautin. On aina ihana lähtee kotiin hymyssä suin jalat puutuneina. Tollasta työtä ei ois ollenkaa hassumpi tehdä tulevaisuudessa ja koulun ohella iltavuoroja ja viikonloppuhommia ois hana tehdä! Huomenna viedäänkin jo viimestä..

Edessä päin siis pidennetty viikonloppu ja ajatuskin saa mut huutamaan onnesta. Huippua vaan päästä olemaan vähän normaalia viikonloppua pitempään ja viettämään pyhäpäiviä rennosti. Iida matkustaa huomenna tänne ja perjantaina me juhlitaan täällä synttäreitä. Millasia pääsiäissuunnitelmia teiltä löytyy? :-)
_MG_9994 IMG_1119 Life IMG_1117
Jos ootte laiskoja hiustenlaittajia nii hakekaa Glitteristä toi hiusopas! Sieltä löyty mullekin tosi hyviä ja helppoja kampausvinkkejä ohjeiden kera. Sain myös pitkästä aikaa uudet korvikset, vanhat oli jo elämää nähneet. Oon niin huono vaihtamaan niitä tai ostamaan uusia :-D

2 kommenttia:

  1. Onko yleensä mitään mikä ois inhottavaa? Aivan ihana blogi!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pikkujuttuja tietysti aina, mutta mä en haluu tehdä niistä isompaa asiaa :-) Kiitos paljon <3

      Poista