sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Life is exactly what you make of it.

Vaikka ulkona on synkkää ja vaikuttaa siltä, että se meinais vettä vähän tiputtaa. Mun mieltä kuitenkin piristää meidän olohuone. Laitettiin aamusta äitin kans sitä vähän keväisemmäks ja lisättiin valkosen sekaan keltasta pääsiäisen kunniaksi. Ihan pikkujuttuja lisäämällä saatiin tästä taas paljon pirtsakampi ja lopputulos näyttää erittäin kivalta!

Mulla alkaa huomenna, maanantaina tet-viikko aukialla ja perjantai onkin kokonaan vapaa. Jotenki ihanaa vaihtelua arkeen, vaikka en tietenkään vielä osaa sanoo minkälaisiin hommiin mut pistetään, mutta anyways. Ihana päästä vähän koulusta vapaalle, koska mä nautin työnteosta. :-) Nyt jatkan kuitenkin vielä loppusunnnuntaista ja käyn heittämässä reippaan lenkin tossa ihanassa synkässä maastossa, sen jälkeen voin kattoo oikeesti piiiitkästä aikaa pll:ää. Jes, ihanaa.
IMG_1102 IMG_1099 IMG_1108 IMG_1097
Kuunnelkaa ihana ihana biisi, Kasmir - Vadelmavene

8 kommenttia:

  1. ois kiva jos tekisit huoneestas videon!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oishan se kiva, mutta ainakaan vielä mä en tuu sitä tekemään :-)

      Poista
  2. Voi siis joo! toi vadelmavene piisi on niin ihana :33 Kivan keväistä teillä on kyllä!c:

    VastaaPoista
  3. Voisitko tehdä postauksen teidän talosta jossa ois kuvia esim. olohuoneesta, keittiöstä, kylppäristä, jne.. ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En. Täällä asuu mun lisäksi neljä muuta ihmistä, joten tää ei ole yksin mun koti. :-)

      Poista