perjantai 18. huhtikuuta 2014

Happy easter

Tänään on siis pitkäperjantai ja meillä juhlitaan pääsiäisen lisäksi mun, mun pikkuveljen sekä äiskän synttäreitä lähisukulaisten kesken. Mullahan siis on oikee synttäripäivä vasta ensviikon torstaina, mutta sain jo tänään kasan ihania lahjoja, joista kuulette myöhemmin lisää.

Meidän oli Iidan kans tarkotus alottaa päivä pikkusella ja hauskalla kuvausretkellä, mutta reissu loppu aika lyhyeen ton ilman takia.. Kuvattiin kuitenki nopskasti päivän asu tänne blogin puolelle. Onneks loppuviikolle luvattiin paaaljon kivempaa säätä! Kuvista näkee myös mun ihanan maantienharmaan tyvikasvun, onneks pääsen heti ensviikolla pistää tukan kokonaan uuteen uskoon.

Mä oon muuten tosi huono kattomaan kuvissa kameraan. Anyone else? :-D
Desktop2-001 Desktop-001 Desktop3
Viettäkää oiiiikeen kiva ja iloinen pääsiäinen <3

4 kommenttia:

  1. Täällä kans yks joka ei osaa katsoa kameraan! :D aina katon kameran ohi tai sit en kameraan päinkään. Ärsyttävää.. :d

    Mut hyvää pääsiäistä sinne ja sun blogi on vaan yksinkertasesti ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siis se on jotenki vaan älyttömän vaikeeta! :-D Kiitos ihana <3

      Poista
  2. Oi kuinka ihana asu!!
    Oikeesti tää sun blogi on niin ihana ja en voi muutakun kiittää Jumalaa tästä! :D vaikka ois kuinka huono päivä, niin aina kun avaa sun postauksen rupee hymyilyttää. sun positiivuus on vaan niin huikeeta!! siunausta sulle Olivia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kommentti, hih :') Kiitos huikeesti, siunausta sulle myös Heidi <3

      Poista