torstai 24. huhtikuuta 2014

Happy 15th birthday to me

Tänään musta tuli viistoista vuotias. Jotenkin hullua ees ajatella, koska musta tuntuu, että vastahan mä saavutin teini iän ja täytin kolmetoista. Mulle ikä on lähes aina ollut vaan numeroita, mutta kolmentoistavuoden ikää laskematta viistoista tuntuu kans aika hurjalta. En osaa sanoa miks, mutta ihanku oisin saavuttamassa jotain pienempää täysikäisyyttä (vaikka siihen on vielä enään tasan kolme vuotta), mutta onhan tässä iässäkin erilaisia oikeuksia.

Vaikka mun koko elämä ja joka vuosi on ollut yhtä muutosta ja härdelliä, niin viimevuonna mä oivalsin asioita ihan älyttömän paljon, opin paljon uutta, kasvoin henkisesti ja mun elämänasenne muuttu. Vaikka en tässä vaiheessa elämääni välttämättä osaakaan sanoa, niin musta kuitenkin tuntuu, että viimevuosi oli todellista kasvuaikaa henkisesti ja ymmärtämistä, mä todella kasvoin. Tiedän ja uskon kuitenkin myös, että viistoista vuotiaana tuun kasvamaan vielä lisää ja uusien asioiden oppiminen ei koskaan lopu. Täytyy sanoo, että musta tuntuu aika coolilta olla viistoista vuotias 8)
Desktop-003 Desktop1-002 Desktop2-003
Hyvää viistoistavuotis syntymäpäivää siis mulle ;-) Löytyykö mun lukijoista ainuttakaan henkilöä joka on onnekas ja omistaa saman synttäripäivän ku minä?

43 kommenttia:

  1. Onnea Olivia ☺♥

    VastaaPoista
  2. mikä jälki sulla on tossa rintakehäs?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oottepas te tarkkasilmäsiä :-D Mulla leikattiin viimekesänä luomi siitä, mutta arpi on jääny odotettua pahemmaks ja viis kertaa isommaks ku luomi, ja just noin näkyvälle paikalle! Höh :<

      Poista
  3. Aika coolit on muuten noi sun hiuksetkin! Näyttää onnistuneen ihan super hyvin <: Lisäks, hyvää synttäriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo todellakin onnistu! Itseasiassa odotettua paremminkin! Tykkään näistä ihan hulluna itsekin :> Kiitos ihana <3

      Poista
  4. Onnea ! Mut psst, teini-iän, ei teini iän. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla erityisen tarkkasilmäisiä lukijoita! :-D Täytyy ihan sanoo, että mulla on oikeesti hyvä äidinkieli, mutta mä en IKINÄ lue mun tekstiä toiseen kertaan tai etsi virheitä, koska oon vaan tosi luottavaisin mielin mun kirjotusta kohtaan, haha :D Kiitos kuitenkin huomiosta ;)

      Poista
  5. Hyvää ja mahtipontista synttäriä!!!<3 sama kyssäri, mikä sulla on tis rintakehässä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana! Kiitos :) Mulla leikattiin siitä luomi viimekesänä ja siitä on jääny ihan kamala arpi :<

      Poista
  6. haaaa, coolia olla 15-vuotias!!! :D Oot ihan lapsi vielä, muista se.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuun aina olemaan lapsi, en mä halua aikuistua! :-) Olin mä viis tai kymmenvuotias, voin joka tapauksessa sanoa, että se ikä tuntuu coolilta, jos musta niin tuntuu :>

      Poista
  7. Paljon onnea ja noi uudet hiukset on ihan sairaan makeet ja sopii tosi hyvin sulle!! <3 :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi iso kiitos Tilda <3 Mäkin oon tyytyväinen tähän tukkaan nyt! :)

      Poista
  8. Löysin sun blogin vasta ihan hiljattain ja nyt jo se on yks mun ehdoton lemppari. Kuvat on hyvälaatusia, hallitset kirjottamisen ja muutenki sun blogista saa oikein piristysruiskeen päivään! :) tää koko blogi on yhtä mahtava kuin itse kirjoittajakin. Vaikutat tosi mukavalta ihmiseltä, joka osaa nauttii elämästä ja susta huokuu positiivisuus! Voisin sanoa ihailevani sua. Itsekin oon saanut paljon positiivisemman elämän asenteen ihan tän blogin ansiosta, kiitos siitä. :) aina kun pärähtää vadelmavene soimaan, sinä tuut mieleeni ja pakostikkin alkaa hymyilyttämään!! Oot huippu, jatka samaan malliin. Niin ja paljon onnea ja muutenkin super hyvää kevättä sulle Olivia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kestä, miten ihana kommentti! Siis musta on ihan tajutonta, miten joku kiintyy just MUN blogiin tolla tavalla ja mä oon muuttanut jonkun elämää positiivisella tavalla. Oon niin kiitollinen ja sanaton, ettei sanat riitä ees kuvailemaan tätä tunnetta. Kiitos kiitos ja kiitos ihan älyttömän paljon, on niin ihana saada tollasta kommenttia :')

      Mä R A K A S T A N sitä biisiä yli kaiken ja ihana, jos jollain muistuu siitä mieleen minä <3 Kiitos vielä synttärionnitteluistakin, ja oikeen ihanaa kevättä ja tulevaa kesää. :-)

      Poista
  9. Sikana Onnea ihanalle Oliviallle! <3 ps. sun blogi on niin ihana, kiitos aina päivän piristyksistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan sikana ;-) Ihana kuulla <3

      Poista
  10. Onko sulla weheartia ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Mut löytää sieltä tunnuksella oliviamyllyla :-)

      Poista
  11. Onnea todella paljon! Mulla oli kaksi kaveria jolla oli tänään syntymäpäivä ja mulla itellä oli 22.4, ja täytin itsekkin just 15 :D

    llottakaroliina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Haha, onnea paljon sun kamuille ja myöhäiset synttärionnittelut sulle! <3

      Poista
  12. Mun kaverilla oli samana päivänä ku sulla synttärut ja itelläni on tänää:)

    VastaaPoista
  13. Mullki leikattii luomi viimme kesänä ja mulla on samanlaine arpi toisen rinnan ala puolella. Se näyttää kauheelta vaikka mulle sanottiin et siitä tulee kyllä näkymätön mutta ei oo vaa tullu. Toisaalta ihon uusiutumisessa voi mennä parikin vuotta minimissään yksi joten voi olla että tuossa menee vielä kauan :/ mutta elämosenhän jälki se vain on!:) ja ihanaa muuten kun olet kirjoittanut uskonasioista koska monikaan bloggaaja ei uskalla niistä kirjoittaa koska pelkää kommentteja jotka tulevat. Olen itsekkin uskossa ja pääsiäis postaus piristi mua kovasti :) voisin ylistää sua lopun elämäni nii elämän iloselta ja positiiviselta vaikutat!:) Mulla on ollu masennusta mutta sä oot niistä ihmisistä yks jonka avulla mä oon oivaltanu monia asioita :) Vaikeuksien kautta voittoon! Ihanaa kesän alkua sulle ja pysy pirteenä vaikka elämä välillä vähän potkiskin päähän! Go girl! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullahan on ymmärrykseni mukaan se arpi sellasessa paikassa, mitä ei ees näy. Tota mun arpea on ees hankala mitenkään peitellä, kun se näkyy jokaisesta kaula aukosta :<. Mutta toisaalta, turha tollasia murehtia, onhan elämässä isompiakin asioita! :-) Ihana kuulla, että tykkäät, mä tykkään myös itse kovasti kirjoitella niitä juttuja. Eikä mua oo koskaan haitannut ihmisten mielipiteet mun uskoa kohtaan, sillä Jumala on todellinen. Kiitos paljon ihanasta kommentista, on niin uskomatonta, että mun teksteillä on oikeesti vaikutusta jonkun toisen elämään. Kiitos ja tsemppiä <3

      Poista
  14. Jos sanot vielä enään, lyön sua nenään! :D Ei vaiskaan ;D oot ihana😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin mun tekstistä vaan kaks enään sanaa :-( Mut ehkä sun pointti oli toi hauska rimmaus! Haha toi piristi, sinä oot ihana <3

      Poista