perjantai 25. huhtikuuta 2014

Friday thoughts

Tytöt oli eilen järkänny mulle ihanan ihanan yllärin, ja jotka ei mua seuraa instagramissa, niin näkee mun synttärikakun täällä. Niinku kirjotin eilen muuallekin sosiaaliseen mediaan, että vanhetessa sitä oppii arvostamaan ympärillä olevia ihmisiä vaan entistä enemmän, ja nauttimaan niitten seurasta. Se on niin suuri rikkaus ja uskomatonta ees ajatella, että just mut on siunattu ihan älyttömän ihanilla ystävillä. Oon niin sanaton ja samaan aikaan kiitollinen.

Tänään otin chillivapaapäivän koulusta, sillä meillä lähtee kello neljä bussi kohti Valkeakoskee meidän tanssiryhmän kanssa. Käväsin aamusta kaupungilla hoitelemassa asioita ja palasin kotiin pakkaamaan kamoja viikonloppua varten. Mä oon joka ikinen pakkaamishetki aina ihan pihalla, enkä tiiä yhtään mitä pitäis pakata. Oli sitten lista missä lukee mukaan otettavat asiat tai ei, niin mulla jää jokatapauksessa jotain kotiin. Tarvisin jonkun pakkausautomaatin joka tietää mitä tuun tarvimaan, voisko joku kehittää sellasen? :-D
IMG_1871 Desktop-002 IMG_1867 IMG_1876
Ekassa kuvassa näkyy uus ihana kangaskassi ja uus college täyttämään mun collegevarastoa. Eilen tein myös ensimmäisen rohkeen vedon viistoistavuotiaana ottamalla napakorun! Mulla on edelleen ihan älyttömän hyvä fiilis ja toi aurinko vaan nostattaa sitä entisestään. Ilman tota Kokkolassa olevaa inhottavaa tuulta, mä voisin sanoo, että on kesä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille, ja kiitos vielä yhteisesti kaikille mua muistaneille. <3

14 kommenttia:

  1. Nää sun postaukset on aina yhtä ihania! Ja onnee myöhässä!:-)

    VastaaPoista
  2. Hei apua jaa vähän jotain mulle tosta napakorusta (!!!!!!!!!!), meinaa oon aatellu että itekkin ottaisin syksyllä, kun mätäkausi on ohi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no aika laaja käsite toi jaa, enkä oikeen tiiä mitä jakaisin. :'D Mutta siis no täähän on ollu mulla vasta muutamisen päivää, joten en osaa ees kauheesti vielä sanoo ja ootan innolla et tuleeko tää tulehtumaan ja saanko tän mätänemään :-D Korun ottaminen ei mulla ees sattunu hirveenä ja kerranhan se vaan kirpasee, tän ottamista en oo vielä katunu kertaakaan! Onhan tää vähän hellä vielä, mutta katotaan miten tää lähtee paraneen! :-)

      Poista
    2. Oliks sulla jääpalaa tms siinä päällä "puuduttamassa" :-) ja laitettiinko sulle niitten pihtien kanssa?

      Poista
    3. Ei se jääpala mitenkään auttais, ja se ois aika epä ammattimaista lävistysliikkeessä pitää sulavaa jääpalaa navan päällä. :-D Mä en kokenut puudutusta tarpeelliseksi, mutta jos välttämättä haluaa, niin apteekista saa ostettua emla laastareita, joka puuduttaa sitä kohtaa. Lävistysliikkeissä ei niinkään enään puuduteta, et se on sit omatoimista hommaa enemmänkin. :-) Mun mielestä pihtejä ei käytetty mulla lainkaan, vaan ihan käsillä ja lävistysvälineellä laitettiin reikä ja koru napaan.

      Poista
  3. Tosi nätti tuo lävistys, missä otit ja ottiko kipeää?:D Tää blogi on kyllä ihan huippu, kiitos siitä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otin sick boyssa, ja jännitin hirveesti et sattuuko se, mutta mulla se ei ees hirveenä sattunu. Ainoostaan se korun läpiveto kirpas vähäsen, mutta se kipu oli niin nopeesti ohi ja siedettävää. :-) Kiitos, huippua kuulla! <3

      Poista
  4. Ootko harrastanu hiihtoa?:) ja jos oot niin minkä ikäsenä lopetit ja miks? käytkö vielä nykyään hiihtämässä koskaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen! Mun hiihtäminen päätty varmaan kokonaan siihen ku iskä kuoli. Kävin tänä talvena tasan kerran hiihtämässä ja mä kyllä nautin siitä! Näin jälkeenpäin harmittaa, etten jatkanu hiihtoo..

      Poista
  5. Tosi hassuu et oot valkeekoskella tän viikonlopun ku se on kuiteski nii pieni mesta mis ei koskaa tapahdu mitää :D terkuin valkeakoskelainen lukija

    Ps. Toivottavasti tykkäät tästä meidän pikku kylästä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä sinne ois varmaan eksyny ilman noita tanssikisoja, mutta mun täytyy oikeesti sanoo, että mä rakastuin siihen pleissiin! Vaikka näin ehkä 1/10 osan koko kaupungista, niin sain ihan törkeen positiivisen kuvan siitä paikasta. Siellä oli niiiin kaunista ja siellä oikeesti oli nuoria! Musta taas tuntuu, että siellä tapahtuu ihan sikana :-D Kyllä siis tykkäsin ;-)

      Poista
  6. Mistä oot ostanut niitä pll tuottareita:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anttilan top tenistä, sekä tilannut cdon.comista. :-)

      Poista