keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Enjoying about little things in life

Oli jotenki erityisen ihana käydä pitkästä aikaa kävelylenkillä tossa ihanassa auringonpaisteessa. Lenkkeileminen on oikeesti yks parhaimpia mielenvirkistyskonsteja! Oli myös ihana nähdä kuinka moni muu oli innostunu lenkille lähdöstä, koska mua vastaan tuli monia pirtsakan näkösiä lenkkeilijöitä, miehiä, naisia ja vähän vanhempiakin naisia. Tuli niin hyvä fiilis, ku sai heittää pienen hymyn vastaantulijoille ja mikä parhainta, saada se hymy takaisin. Ai että, noin onnistuneen piristyslenkin jälkeen, mieli kyllä lepää <3

Tänään tulin koulusta väsyneenä kotiin ja pidin pikku hemmotteluhetken cosmon ja mansikoiden parissa. Mulla on ihan hassu tapa lukee lehtiä, ku ensin selaan lehden läpi kattoen kuvia, seuraavaks aattelen, että olipa tylsä numero. Sen jälkeen selaan lehden uudelleen alusta loppuun ja poimin teksteistä isoimpia otsikoita. Laitan hetkeks lehden kokonaan sivuun ja vasta vähän ajan päästä otan lehden uudelleen ja etin mielenkiintosimman tekstin, jota lähen lukemaan. Monesti mulle käy sitte silleen, että oon lukenu yhden jutun ja loppuja sivuja yritän säästellä ja siinä tapauksessa ne jää kokonaan lukematta. Siinä meneekin sitte koko lehden ostaminen hukkaan. No, saipa ainakin blogiin kuvat :D Jotenki niin tyypillistä, haha.
IMG_0760 IMG_0663 IMG_0758
Miks mä rakastan elämää on se, että mitä vaan voi tapahtua. Sä yllätyt joka päivä, koska päivä on ihan erinlainen mitä sä odotit sen olevan. Sen takia, nauttikaa ja rakastakaa elämää! Huomenna on taas jo torstai ja mä en tajuu minne tää aika katoo..

6 kommenttia:

  1. Sulla on olivia niin ihana elämän asenne ja sä oot aina positiivinen!:) sun blogia on ilo lukee!��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Kiitos, kiitos ja kiitos, saatte mut vaan entistä ilosemmaks antamalla noin ihanaa palautetta :-)

      Poista
  2. En oikeesti älyy mistä tää sun positiivisuus tulee..sun tekstejä on ehkä maailman ihanin lukee jos on vähänki huonolla tuulella ku tulee heti hymy huulelle ku avaa sun blogin! oot vaan niin super ihana ihminen♥!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oikeesti arvaakkaan, miten ihana on saada tällasta palautetta! <3 Ihan uskomatonta, että mun blogista ja teksteistä tykätään noin paljon. Super isot kiitokset oikeesti, merkitsee mulle paljon <3

      Poista
  3. Nää sun postaukset on niin piristäviä! Ihana postaus! :)

    VastaaPoista