tiistai 22. huhtikuuta 2014

Always choose happiness

Olin eilen ihan tajuttoman herkällä päällä ja tirautinkin parit stressin kyyneleet ripauksella onnea. Katoin kalenteria ja ihmettelin sitä, kuinka odotetut päivät ja tapahtumat vaan lähenee lähenemistään. Kahen päivän päästä mä oon viistoista, eikä kesäänkään oo enää montaa kymmentä päivää. Mulla on onnen ja stressin shokkitilanne päällä ja asiat tuntuu erittäin hyviltä ja samaan aikaan stressaavilta, vaikka mä oonkin oppinut vähentämään stressiä huomattavasti, ja tiedän, että tääkin on vaan ohimenevää. Kaikinpuolin fiilis on enimmäkseen onnellisuuden puolella, kun tässä vaiheessa on vielä niin paljon, mitä innolla odottaa.

Vaikka pääsiäinen ei koostunutkaan kun kahdesta ylimääräisestä vapaapäivästä, niin mä oon jotenki ihan sekasin päivistä ja yhtäkkiä mieleen vaan mullistuu asiat sellasina yhtäkkisinä, että tänäänkö on se päivä ja mun piti mennäkin sinne ja tehdä sitä ja tätä ja tuota. Toivottavasti tää päivärytmi tasaantuis nopeesti ja saisin treeneistäkin ruokavalioo unohtamatta kiinni. Toisaalta mä nautin, että arki on taas alkanut ja päivät vähenee kaikkee kohtaan mitä odottaa ja uudet tuulet pääsee taas puhaltamaan. IMG_1648 IMG_1559 IMG_1645 IMG_1428
Kuvissa näkyy viikonloppuna saatuja synttärilahjoja kuten toi ihana kello joka tikittää yöt just ku mummulassa, sekä Lauren Conradin kauan haluamat Style ja Beauty. Ja ei, en ole päässyt yli kukkavillityksestä ja lupaan, etten tuu pääsemäänkään :-D

Tsemppiä viikkoon <3

9 kommenttia:

  1. On se herkkää tää "teini-ikä" saattaa itku tulla ihan yllättäen! Mut hyvä ku kerrot niinkuin ne on etkä esitä iloista ja tekopirteää:) Tsemppiä kovasti loppukevääseen, kohta pääset lomalle!:)

    VastaaPoista
  2. sulla lukee tuossa sun about me esittely kohdassa englanniks tuo teksti niin se on everything eikä every thing. pisti vain silmään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tarkoittanut "kaikkea" vaan "jokaista asiaa" ja oon ymmärtänyt, että "jokaista asiaa" voi sanoa "every thing" mut voin toki olla väärässäkin :-D

      Poista
  3. Ihania kuvia ja kiva postaus! Ookko sä olivia lukutyyppiä?? Mä voisin lukee vaikka kooko päivän! :) ihan sika söpö kello! ;Dtoivottavasti on kivaa ku täytät viistoista ! <3 <3

    VastaaPoista
  4. Ps. Kivaku kertoilet vähä uskollusiajuttuja:);):D

    VastaaPoista