maanantai 17. maaliskuuta 2014

Videohakemus Juissille

Heippa kaikille ja oikeen ihanaa maanantai iltaa! Muistatte varmaan, ku linkkasin teille ''Olivia fail'' videon ja paljon kyselitte, että mihin mä sitten teinkään videoo. No, tein videohakemusta Juissille! Linkkasin teille äänestyslinkin ja se ei sitten ollenkaan ees toiminut, mutta loppujen lopuks en enää löytänyt ees mun omaa videoo. Muhun otettiin yhteyttä ja kerrottiin, että siellä oli niillä jotain ongelmia ja mun täytyi lähettää hakemus ihan uudelleen. Tänään mulla oli mukavasti aikaa koulun jälkeen, niin tein kokonaan uuden videon ja sain hakemuksen lähetettyä!
Jos tykkäsit mun videosta, niin käythän äänestämässä mua TÄÄLLÄ. Nyt takaan, että linkki toimii. Kiitos jo etukäteen ihan super paljon <3

PS. Kuinka moni muistaa, kuinka kauan mä oon oikeesti pitäny blogia? :D Koska täytyy myöntää, että mä en itse muista sitä. Tiiän vaan sen, että tää on ollu mulla AINAKIN kaks vuotta. Joku joskus kommentoi mun blogiin, että tänään on sun blogin synttärit, mutta siitäkin on niin paljon aikaa, että en muista missä mennään. Jos joku muistaa, niin kertokoon sen mulle!

9 kommenttia:

  1. Tosi kiva video! Vaikutat niin positiiviselta ihmiseltä!! :-)

    VastaaPoista
  2. oli pakko tulla kattomaan millanen blogi sulla on ku bongasin sut tuolta juissivideoiden seasta ja vaikutut niin iloselta ja mukavalta persoonalta! sait musta just yhen uuden lukijan lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, miten ihanaa! Tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  3. Tää sun blogi on yks mun lemppareista ja tuun aina iloseksi, kun huomaan että sulta on tullut postaus. :) Ja suhun olis ihan huippua tutustua mutta välimatka on niin pitkä ettei se oo mahollista. Jatka samaan malliin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et tiiäkkään, kuinka kiva tommosta on kuulla <3 Jos oikeesti haluat tutustua muhun, niin tuu juttelemaan mulle vaikka facebookin kautta! Kiitos sulle :-)

      Poista
    2. Mä en löytäny sua facebookista, mutta olisko joku muu paikka missä voisin tulla juttelemaan?:)

      Poista
  4. tunnen sut ja toi on tekopirteetä paskaa. ei anna kovin "järkevää" kuvaa, ku selität et kuin riippuvaine oot sosiaalisesta mediasta ja kuikuilet vähäväliä sivulle ja heilut ku mikäki pingviini
    "mä rakastan kaikkee" ....meitä hävettää niin suunnattomasti sun puolesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sä mua kovin hyvin voi tuntee :p Mulla on tiivis kaveriporukka joka ei kommentois mulle tollasta, mutta hyvä yritys kuitenkin! Eipä mua paljoo haittaa, jos et tykänny mun videosta tai et tykkää musta lainkaan, mutta mä tykkään susta vaikka kuinka häpeisit mua :) Kiitos kommentista <3

      Poista