tiistai 18. maaliskuuta 2014

Remember today is the day you worried about yesterday.

Kuinka moni muu bloggaajista tietää sen tunteen, ku sulla on päivän aikana niin monta ajatusta mielen päällä mitä kirjottaa illalla blogiin, mutta ku sä pääset itse asiaan niin sä et muista lähes yhtään mitään sun ajatuksista? Tää on aika tyypillistä mulle, koska näin tapahtuu lähes päivittäin. Mulla pitäis olla laukussa joku ''Kirjota blogiin tästä'' -vihko, johon rustata päivän aikana asioita mitä on käyny mielessä. a
Anyways, ehkä mä kerron sit vaan ajatukset mitä saan tällä hetkellä mieleeni :-D

Vietin tunteja tänään koulussa yhteensä 9h, koulusta suoraan kävin vielä salilla tekemässä reippaan jalkatreenin ja virtaa riittäis vielä vaikka mihin! Eilen stressasin tästä päivästä ihan kauheena ja siitä, miten väsynyt tuun olemaan tän päivän jälkeen. Meni stressi hukkaan, sillä mua ei väsytä lainkaan, enkä oo ees pahalla päällä! Meillä vaihtu koulussakin uus jakso ja mun panostusmielenkiintonappulat on korkeemmalla kun uskottekaan. Niin mahtavin fiiliksin jatkan kohti loppuviikkoa :-)
IMG_1436 IMG_1837 IMG_1767 IMG_1847
Jos palataan vielä hetkeks eiliseen, niin mä sain uuden luottopuuterin ja sen lisäksi aurinkopuuterin testaukseen! Artdecon tuotteet on ainoita meikkituotteita mitä mä omistan, koska tosta merkistä on tullu mulle ihan luottomerkki. Kahden päivän testauksen jälkeen mä oon ihan rakastunu tohon aurinkopuuteriin. Ei tarvi enskerralla taas miettiä, millasen aurinkopuuterin sitä nyt hankkis. Ihan lemppareita molemmat <3

Oon muuten vienyt kirrpikselle taas lisää vähä uudempaa vaatetta, käykää siis hakemassa omanne nopeesti kallentorin kirppikseltä pöydästä numero 126 :-)

20 kommenttia:

  1. Sun blogistas saa ihanasti energiaa ja susta ja Sun kirjotuksista huokuu iloisuus ja positiivisuus josta Tykkään tosi paljo! <3 ps.toivon koko sydämestäni että saisit sen juissin kesäduunin, oisit niiin oikee tyyppi siihen hommaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi on kiva kuulla, että mun tekstit vaikuttaa johonkin oikeesti ja positiivisuus huokuu ruudun toiselle puolelle <3 Kaikinpuolin siis ihanasti sanottu, kiitos ihan superpaljon <3 Ja musta ois niin huippu saada se työ, mukava kuulla, että on joku joka toivoo myös mun pääsevän siihen :-) Nyt vaan pitää pitää peukkuja pystyssä!

      Poista
  2. I H A N A T farkut! Mistä nuo on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin! Ginasta joskus kaaaauan sitten :-D

      Poista
  3. Kuinka pitkä oot? Millon kirppispöytä loppuu sull siel? HALUIsin käydä siel, mutta 100km matka nii käydään ehkä kerran 2kkssa :( Saisitpa sen juissin kesäduunin! Mitä siihen työhön sisältyis? Pidätkö näyttelemisestä? Itte oon aivan hulluna siihen ♡☆

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon 172cm! Ehkä viikon vielä, korkeintaan pari :-)

      Ihanaa, että joku muukin toivoo mun pääsevän siihen työhön <3 Työhön sisältyy mm. Paljon somettamista ja juttujen kirjottelua, festareilla pyörimistä jne. :)

      Näytteleminen ois ihan super kivaa jos mulla ois siihen lahjoja :D Meinaan, oon aina se joka repee ensimmäisenä.

      Poista
  4. Siis joo tollanen blogivihko on mullakin ollu mielessä :-D pitäis varmaa napata joku kaupssta siihen tarkotukseen. Mulla vielä kun tulee noi ideat yöllä... Kyllä ja siinä mä sitten mietin et ai vitsii joo tällee mä teen ja mietin kaikki kuvat ja kaikki valmiiks ja sit ku ois oikeesti postaamisen aika nii sormet vetää edestakas siinä näppäimistöllä, nii että mitä mun pitikään kirjottaa x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :-D Ei sellanen vihkonkämänen laukunpohjalla varmaan haitaksikaan ois! Huippua, että en oo ainut bloggaaja tän asian kanssa :D Pitää oikeesti hankkia se vihko..

      Poista
  5. Mä niin tiedän ton fiiliksen! Oon jo varannut blogimuistikirjan, mut viel pitäis muistaa kantaa sitä mukana. ;)

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha huippua, että löytyy muitakin unohtelijoita :D!

      Poista
  6. sun blogi on kyllä yks mun lemppareista! :D ja oon tosi kateellinen tosta teidän uudesta kodista, se on ihan sairaan nätti. Jos kiinnostaa nii käy kattoo blogi! http://onmywayveera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla <3 Kiitos älyttömästi, olet ihana!

      Poista
  7. laita puhelimeen muistiin ideat! mulla on muistio täynnä kaikkia mahollisia elämään liittyviä muistettavia asioita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhelimen muistio ei toimi mulla hyvänä muistikirjana :D Kokeiltu on, mutta ei jotenki natsaa.. Puhelimen muistio on täynnä kaikkee muuta muistettavaa, mutta yksinkertasesti blogijuttuja en osaa sinne ylös pistää :D

      Poista
  8. Voi vitsi sun blogi on ihana♥ kirjotat tosi ihanasti ja kuvat on valosia ja hempeitä! Ehdottomasti liityn lukiaksi! Jatka samaan malliin! Käy kattoo jos kiinnostaa :3> http://lupahaaveilla.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos ainaki nääääääin paljon! Niin mukava saada tollasta palautetta :') Tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  9. heeei löysin eilen sun blogin. nyt tähän uusimpaa postauksee haluun kysyy et miten raskasta sulla on ollu ku sun isä kuoki? vaikutat silti kauhee positiiviselta tän blogin perusteel vaikka niin kauheita on tapahtunu!! ois kiva joskus tavata sut livenä!:D mut sillin ku se kuoli ni tekikö sun mieli esim. viillellä? mitä mieltä yleesäki oot siittä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai se raskasta on ollu, mutta sitä on tosi vaikee kuvailla, kuinka raskasta. Suru ei koskaan lopu, se vaan muuttaa muotoaan ja ikävä on kova. Mä en ikinä oo halunnu satuttaa itteeni esimerkiksi viiltelyllä tai millään muullakaan ton tapasella asialla. Kaikenlaista on käyny mielessä, mutta mikään, varsinkaan itsensä satuttaminen ei tois iskää takas ja sellanen vaan pahentais mua itteeni.

      Ihana kuulla, jos positiivisuus välittyy myös ruudun toiselle puolelle. Mä tiedän, että iskä on paremmassa paikassa ja mun on siks hyvä olla. Jeesus on pitäny musta ja mun perheestä huolen. Kaiken pahan seassa, elämä on niin täynnä myös hyvää, jonka takia jaksan ja haluan hymyillä. Kaikelle on tarkotuksensa ja kaikesta selviää <3

      Poista