sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Moving

Perjantaina tehtiin meidän talolla vielä viimesiä viimestelyjä ja lauantaipäivänä oli talonäyttö, jonka jälkeen me päästiin alottaan meidän muuttourakkaa. Mä oon oikeesti muuttanut viidentoista vuoden aikana niin monta kertaa, että yks muuttaminen tuntuu kauppareissulta. Mä en siis sano, että muuttaminen ei ois raskasta koska sitä se on, liikkua paikasta toiseen kerta toisensa jälkeen ja kantaa laatikoita sisältä autoon ja autosta sisään, sitte vielä ettiä tavaroille paikka. Kuitenkin, kolme kuukautta sitten aika tuntu ikuisuudelta ja nyt se on tapahtunu. Meidän uus koti on valmis, muuttovalmis ja kohta jo päästään sinne asusteleen <3

Meillä on nyt siis käynnissä tää muuttorumba, mutta hetiku päästään asettumaan kodiksi, niin mä tuun paremmin päivittelemään kuulumisia! Tässä vielä kuvakoosteet viikonlopun muuttopuuhista :-)
Desktop-001 Desktop1 Desktop2 Desktop3

9 kommenttia:

  1. Miten blogin bannerin saa koko blogin levyiseksi? Mulla se jää kapeaksi jostain syystä :o oot tosi huippu kirjoittaja ja ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi huono antamaan ulkoasu ohjeita, mutta mun tietääkseni sitä ei edes saa koko blogin levyiseksi.. Ainakin miten sen saa leveeks, nii rajaamalla leveyttä ja vähentämällä korkeutta ja kuvan pitää olla tarpeeks iso. Anteeks :D En vaan osaa näitä juttuja yhtään, haha. Kiitos paljon, ihana kuulla :-)

      Poista
  2. voi vitsit sun huone näyttää nyt jo tosi kivalta!! ootan innolla, että millon oot tekemässä jotain huonepostausta sen jälkeen, kun saat sen ihan loppuun asti sisustettua :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mä tykkään kans ihan hulluna! Kyllähän tässä menee aikaa, että saan kaiken puuttuvan paikalleen ja mielihän kerkee muuttua monta kertaa, mutta kaikki aikanaan! Ihanaa jos on ees yksi innokas oottamassa huonepostausta :-)

      Poista
  3. Ei vitsi, huikeeta!!
    Ihanalta näyttää :)

    VastaaPoista
  4. oikeesti en kestäää kuinka ihanalta tuo kaikki näyttääkään! ja kuin ihana muuttaa ihan uuteen taloon, ää.. ei jassais oottaa sitä huonepostaustakaan! oot ihana tyyppi ja blogikin on hurmaava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ehkä parhain juttu just se, että koko talo on uus ja just meitä varten, huone on tehty just mulle! Kiitos Hanna, kauniisti sanottu <3

      Poista