lauantai 15. maaliskuuta 2014

Memories on the wall

Mä oon aina rakastanu vanhoja kuvia ja yks mun lemppariasioista on vanhojen valokuvakansioiden selaaminen. Kuvat on oikeesti parhautta, niistä herää niin paljon helmi muistoja mieleen <3 Nykyään ne kuvat on kuitenki pelkästään vaan digitaalimuodossa, eikä ne mun mielestä voita koskaan teetätettyjä kuvia. Teetätetyissä kuvissa on jotenki täysin erinlainen fiilis ja se tekee kuvista paljon hauskempia. Mä halusin jo aiemmin teetättää kuvia, mutta koska aattelin, että ne ei tulis ees paljoo näkyville meidän aijemmassa kämpässä, niin siirsin sitä kuvien tilaamista vähäsen. Nyt, ku mulla on uus huone niin pistin kasan muistorikkaita kuvia tilaukseen.

Halusin kuvat mustavalkosina, sillä värikkäät kuvat ois sekottanu täysin mun huoneen värit ja mun mielestä mustavalkoset kuvat on muutenkin paljon klassisempia. Mä tilasin 66 kuvaa ja vaikka luulin, että se on vähän, niin kuvia oli ihan törkeen paljon ja vaikka keksin kuville kaks paikkaa, niin kuvia jäi reilusti yli. Sehän ei haittaa mitään, koska mä voin laittaa ne uuteen valokuva albumiin!
IMG_1777 IMG_1782 IMG_1791 IMG_1793 Desktop
Koska mä oon lausahdusten paras kaveri ja toisinpäin, niin mun oli pakko pistää tilaukseen myös muutama we heart itistä ja pinterestistä kopsattu kuva muitten kuvien joukkoon, ja mun mielestä ne sopii noitten sekaan yllättävän kivasti! Mä tilasin kuvat ifolorilta ja oon tilaukseen ihan semi tyytyväinen. Kuvilla ei ollu ees kauheesti hintaa ja toimitus kesti mulla kolme arkipäivää. Ainut juttu mikä mun mielestä on miinusta, niin se, että vaikka tilasin kuvat 10 senttisinä, niin tietyt kuvat tuli pienempinä varmaankin sen takia, että ne oli digitaalimuodossa pienempänä. Mutta koska mähän en sitä tiennyt, vaan luulin, että kaikki kuvat suurennetaan tai pienennetään saman kokosiks niin osa kuvista oli sit pienempiä, kapeempia tai leveempiä ja isompia. Mä keksin kuitenki onneks paikan missä se kuvien kokoero ei haittaa, niin selvisin tilanteesta sillä. En tiedä oonks mä tyhmä et pitäskö tollanen asia tietää, mut mä oisin kyllä luullut, että jos kuvat tilataan 10 senttisinä niin ne myös tulee sen kokosina :-D

Iskeekö teihin nää teetetyt kuvat seinillä? Jos iskee, nii kannattaa hyödyntää ifolorilla oleva tarjous joka on voimassa tiistaihin asti! Kaikki digikuvat -50%!

19 kommenttia:

  1. Äää, aivan ihania! ♥.♥
    Itekki tilasin just kuvia mitä oon nyt laittelemas seinälle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) Joo mulla meni aamu asetellessa noita :D

      Poista
  2. Ooh ihana idis! Vois lainailla sun ideaa, ku nyt mulla on vaan ifolorilta tilatut valokuvat niin tollaset quotet niiden lisäks vois olla aika kivat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lainaa vaan ;) Ne on kyllä kiva piristys noitten muitten kuvien keskelle!

      Poista
  3. Tosi kiva idea, sun huone on muutenkin niin ihanan näkönen! :)
    -mydogsandlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Miten sait nuo kuvat mustavalkosiksi tuolla ifolorilla?:)

    VastaaPoista
  5. otitko noi kuvat kiiltävänä vai mattana? :D

    VastaaPoista
  6. näkyks sulla ku tilasit noita kuvii, että noi pinterestistä kopioidut kuvat tulis sillä huonoimmalla laadulla? ku mulla näkyy, ja mietin vaa et näkyyköhä se teksti niistä sitte hyvin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hauskasti selitetty kysymys :D Luultavasti kysyt siis, että tuliko pinterestistä kopioidut kuvat huonommalla laadulla!?

      Kaikki kuvat tuli sellasina ku ne oli alkuperäsestikkin. Jos pinterestistä kopioitu kuva oli huonolaatunen valmiiks niin laatu ei parantunut vaan tuli sellasena kun oli! Jos kuvan laatu oli hyvä, ei se laatu myöskään huonontunut :-)

      Poista
  7. Tosi upeesti oot laittanu noita kuvia seinälle!:) Miten sait noi kuvat seinälle ? Tai siis millä ne on kiinni? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Laitoin ihan sinitarralla seinään :)

      Poista
  8. Ihana idea!♥

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista