maanantai 24. maaliskuuta 2014

Life is better when you are laughing

Vietin viikonlopun piiiitkästä aikaa Nivalassa parhaimman tytön kanssa. Aika meni taas hirmu nopeesti ja jo ovesta ulos astuessa oli ikävä, eikä ois millään haluttanu lähtee. Me nähdään nykyään ihan liian harvoin, enkä ees ymmärrä miks, koska me valitetaan siitä ettei aikaa oo tapreeks, mutta kuitenkin loppujenlopuks vietetään molemmat perjantai iltaa puhelimen ja lempisarjojemme parissa. Miksei sitä aikaa voi raivata lisää sellasen ihmisen näkemiselle, joka tekee sut aidosti onnelliseksi!? Mä aion tehä tähän asiaan parannuksen. Se tyttö on oikeesti ainutlaatunen <3

Me juostaan Iidan kans toukokuussa Kokkolan City Run 7km, johon me treenataan kaks kertaa viikossa. Ollaan kuitenki sadan kilometrin etäisyydellä toisistamme ja yhessä treenaaminen tulee vähä hankalemmaks, mutta me tehtiin selvät päivät ja ajat juoksutreeneille ja lenkeille, jollon mennään molemmat samaan aikaan juoksemaan. Tää idea oli musta kiva, koska mulle ainakin on ihan supertärkeetä, että on ihminen jolla on sama intohimo kun sulla ja kun on toinen ihminen tekemässä samaa ja tässä tapauksessa paras ystävä, asia helpottuu ihan suunnattomasti. Me käydään kaks treeniä viikossa kolmen salipäivän plus harrastuksen lisäks. Keskiviikkona reipas lenkki ja sunnuntaina pylvästreeniä. Mä oon päässy erittäin hyvään treenaustahtiin ja ruokavaliokin on parantunu jonkun verran. Tällasen tahdin saaminen, antaa vaan potkua eteenpäin. Tän jutun lisäksi, me parannetaan myös yhdessä koulunkäyntiä. Mäkin tajusin, kuinka pienistä asioista mun numerojen nouseminen on kiinni, eikä se oikeesti edes vaadi multa paljoa. Me tehään läksyt joka päivä aina samaan aikaan ja tästäkin tulee paljon kivempaa, kun on toinen joka tekee ihan saman sun kanssa. Tähän väliin mä voin kuitenkin jo sanoa, että mun koulunkäynti on parantunu hurjasti aiempaan! Mua jopa kiinnostaa koulun käynti paljon enemmän, ku koskaan aiemmin. On niin pienistä asioista kiinni, millä mä pystyn korottamaan mun numerot sellasiksi, millä mä pääsen just siihen kouluun mihin yläasteen jälkeen haluan. Matikka on ollu mulle ihan ala-asteelta asti tosi vaikeeta, mutta sekin on helpottunu älyttömästi, kun oon käynyt tukiopetuksessa.
1624823_732493263448324_1163640369_n 10151684_732493293448321_163651653_n 1555602_732493316781652_954226539_n
Elämä on niin paljon parempaa ku me nauretaan. Naurakaa, iloitkaa, nauttikaa. Tää maailma on meidän. Erittäin energistä viikkoa jokaiselle <3

18 kommenttia:

  1. sulla on ihanat hiukset :)

    http://mylife-byjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Laitappa semmosta postausta kehiin jossa kerrot tarkemmin teijän juoksutreeneistä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ideasta! Mä kerroin tässä postauksessa jo treeneistä aika tarkasti, mutta katotaan joskus myöhemmin ku saadaan treeni käyntiin jne :-)

      Poista
  3. Voi vitsit, kunpa mullakii ois tollanen ystävä!:3 mutta ite oon huomannu saman että onnellisuus ja koulunkäynti ja kaikki on loppu pelissä kiinni tosi pienistä asioista! Kiitos, Tää postaus avas mun silmiä entisestään!<3

    VastaaPoista
  4. Nää sun postaukset vaan on jotenkin ihania! ;-) Näitä on aina pakko lukee! -Suvi

    VastaaPoista
  5. Ihana ilopilleri sä oot! Ja sun hiukset on jotain aivan uskomatonta <3 kiitos taas ihanan piristävästä postauksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten ihana kommentti! Kiitos itselles, myös sä sait hymyn mun huulille :)

      Poista
  6. Mulla on 7 kaveria, osa tyttöjä, osa poikia. Muttacmulla ei oo parasta kaveria, ei sellasta jonka kanssa olla vaan. Sellasta, jolle vaan voi mennä. Sellasta ketä oikeasti kiiinnostaa mun jutut.
    Kotona kans on vaikeeta kun äiti ja isä vaan riitelee, koska iskä on pettäny äitiä. Iskä ei myönnä vaikka on selvät todisteet. Iskä ei myöskään anna eroa. Yhtenä aamuna ku mulla oli hi koe, ne riiteli. Siinä hetkessä mun päää tyhjeni ihan täysin. Kokeessa en osannu yhtää mitääänJa sain 6 1/2. vaikka normaalisti saisin 9.Iskä on myös väkivaltatanen äitiä kohtaan. Tuota jatkuvaa riitelyä on kestäny nyt
    4kk. Auta mua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi surkee toi sun juttus ano mut en oikee ymmärrä mite olivia vois sua auttaa:0

      Poista
  7. Luotin että vastaisit mun kommentiin, lohduttaisit, ihan mitä vaan. Mutta ei, kierrät sen kylmästi, toisten surut. Vainsiksi ettei sun oma onni kärsisi. Vaikka oot kuinka siunattu, nii eikö sun "rakastaa" muitakin. Luotin suhun, olit mun mielestä täydelllinen tyttö. Sulla ei silti oo sydäntä auttaa muita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo täällä joka sekuntti vastailemassa kommentteihin :) Tottakai haluan sulle pelkkää hyvää. Mä tunnen noi ongelmat mistä kerroit ja haluan olla tukena niin paljon ku pystyn. Sinä ja sun perhe, ootte rukouksissa <3

      Poista
  8. jos te juoksette 7km, eihä se ooo paljo et pitäää oikeee treenata?:D kui pitkiä lenkkejä teette?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos haluaa jaksaa juosta, niin kyllä se silti vaan treeniä vaatii, en tiiä miten on sulla, mutta tietysti kaikki vaatii treeniä jos haluaa hyvän suorituksen :) Suunnilleen sellasia 5km lenkkejä :>

      Poista