sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Let's enjoy this day

Sunnuntai, kello hyppäs just yli kahden ja mua väsyttää iiiihan törkeen paljon. Mä en oo päiväuni ihmisiä ollenkaan, tai vaikka se uni maistuis niin mä yritän kiertää sen nukkumismahdollisuuden mahdollisimman kaukaa. Mä tuun väsyneenä tosi kärtyseks ja päiväunien jälkeen oon entistäkin kärtysempi. Ulkona on lunta ja aurinko paistaa ku viimestä päivää, enkä missään nimessä haluais hukata tällasta päivää unten mailla. Tää pävä oltiin suunniteltu remonttipäiväksi, että päästään laittaan munki huoneeseen viimeset hyllyt seinille. Mun pitäis kerätä vähä voimia tässä, että jaksan aatella mihin kohtaan haluan ne hyllyt asettaa. Oon kriiseilly siitä viikon enkä vieläkään oo päätynyt lopputulokseen.. Ehkä mä annan itelleni vielä toisen viikon miettimisaikaa? Tai sitte teen vaan nopeen päätöksen ja ruuvaan hyllyt seinään.

Mä muuten ootin tulppaaneja kovasti jo naistenpäivänä, mutta kun niitä ei tullut, niin nyt kun niitä sain, oon nauttinut entistäkin enemmän noista kukista. Kattokaa nyt niitä miten kauniita ne on <3
IMG_1599 IMG_1637
Mä voisin lähtee piristyslenkille tonne kauniiseen auringonpaisteeseen, jos sitte jaksaisin tehä jotain muutakin. Oikeen aurinkoista sunnuntaipäivää <3

8 kommenttia:

  1. Hyvää päivänjatkoa sulle :)
    -juliamatleena.wordpress.com

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva, kun sulta tulee niin usein postauksii, rakastan lukee näitä :) -Suvi

    VastaaPoista
  3. Oot ihana!
    Voitko laittaa sun juissi videoon linkin? en enää löydä sitä tuolt :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! Videoita oli jostain syystä poistunut, siks ei varmaan löytynyt :) Nyt latasin uuden videon uudestaan, joten tässä suora linkki mun videoon: http://www.juissi.fi/galleria.php?popup=226

      Poista
  4. Oii, ihania kuvia! Tulppaanit on mun ehdottomia lemppareita. :>

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos! :) Tulppaanit on kyllä <3

      Poista