keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Kiitollinen, siunattu, onnellinen

Mä nautin. Mä niiiiiin nautin. Hedelmistä ja lempilehden selaamisesta. Uudesta kodista. Mun huoneesta. Elämästä. Mä nautin kaikesta. Nauttiminen on ehkä paras tapa viedä kaikki muut ajatukset ja stressaavat asiat mielestä. Päivä päivältä mä vaan rakastun elämään yhä enemmän ja enemmän ja päivänselvät asiat saa mut onnellisiksi ja kiitollisiksi. Jotkut sano, että mun blogi on enää hehkutusta mun onnellisuudesta. Ehkä se johtuu vaan siitä, että mä vaan oikeesti oon onnellinen. Mä todellakin oon. Onnellisempi ku pitkiiin pitkiin aikoihin ja niin monesta syystä. Mä oon saanu itteni tsempattua niin hyvin, että mä jaksan koulussakin. Mä oon oikeesti saanut paljo parempia koenumeroita ja positiivistä palautetta opettajilta. Mun wilma on enimmäkseen aktiivisen osallistumisen merkintöjä. Vitsit, millonkohan mä oikeesti oon ollu näin ylpee itestäni..

''Kun aamulla herään, mä tuntee voin sen, tää on kaunis päivä. Mä oon sopivasti onnellinen.''
IMG_1519 IMG_1528 IMG_1515
Otin tänään kahdelta suloselta mieheltä meidän sohvat ja tuolit vastaan, joita mä meenkin nyt laittamaan, jonka jälkeen mä testaan meidän saunan! Mua ihan jänskättää.. Tsemppiä viimesiin koulupäiviin ennen viikonloppua <3

18 kommenttia:

  1. Ei todellakaan haittaa nää postaukset mua ainakaan!!! Toiset on vaan kateellisia kun näkee negatiiviset puolet asioissa ekana. Jokasessa asiassa on jotain hyvää ja positiivinen mieli antaa positiivisen elämän - niin se menee. Oot niin ihana tyttö, keep up! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla <3 Oot täysin oikeessa, mä oon kyllä osannu jättää kaiken hyvin omiin arvoihinsa :-) Kiitos Tilda, olet ihana <3

      Poista
  2. Mun mielestä on ihanaa lukea, että oot onnellinen :-) Sellaset blogit on parhaimpia, joissa kirjoittaja osaa tuoda onnellisuuden niin esille, että oppii itekkin olemaan onnellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla! Mä oon samaa mieltä, mä luen mieluiten blogeja jotka on täynnä positiivisuutta ja etenkin onnellisuutta, muiltakin lukeminen tuo sitä omaa onnellisuutta vaan enemmän näkyville (:

      Poista
  3. Mua ei ainakaan haittaa sun positiiviset postaukset - päinvastoin! Jos itellä on vähän huonompi päivä ja sä oot postannu, ni joka kerta postauksen lukemisen jälkeen on ees vähän parempi mieli!
    Nauti uudesta kodista ja ootan innolla sun tulevia kotipostauksia!
    Ihana blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsi miten mukava kuulla, ja saada tollasta palautetta! Tekee oikeesti bloggaamisestakin paljon mukavampaa, ku on löytyy tollasia lukijoita <3 Mä nautin kyllä täysillä ja oota vaan, niitä on tulossa ;) Kiitos vielä sulle <3

      Poista
  4. Nää on just nii ihania postauksia, havahtuu itsekin ajattelemaan kaikkee hyvää mitä mul onkaan eikä vaa niitä negatiivisii! Positiivisuus on varmaa asia mikä saa sun blogin pysymään suosikkinani<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos superpaljon, ihanaa, jos saan vaikuttaa muihinki ihmisiin pelkästään blogin teksteillä <3

      Poista
  5. Oii, miten ihanan positiivinen mieli itelekkin tuli tän postauksen luettua! :) ja pakko sanoo että oot ihan superkaunis ja nuo sun hiukset on kyl niin valloittavat! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla Niina! Kiitos super paljon <3 Mä muuten diggailen sun blogista ;-)

      Poista
  6. Ihana kuulla että oot onnellinen! Mua ei ainakaan haittaa että "hehkutat" sun onnea, kun oot oikeesti onnellinen!♡ ihania kuvia!!

    VastaaPoista
  7. Noi kuvat on ihania! Varsinkin toi toinen, ylisöpö! ❤ -Suvi

    VastaaPoista
  8. näistä postauksista tulee just ihanan piristävä fiilis, keep going!! :)

    VastaaPoista
  9. On just niin ihanaa, kun säteilet iloisuutta ja onnellisuutta, se tekee varmasti monet meiät lukijoistakin iloisiks - meikkiksen ainaki! Oot ihan huippu :)

    VastaaPoista