torstai 6. maaliskuuta 2014

No words needed


22 kommenttia:

  1. Voi eii ihana olivia! :'D kiva et uskalsit laittaa tämmösen videon missä näytät tosi aidolta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tää on vaan pieni osa sitä mitä mä todellisuudessa oon :D

      Poista
  2. mikä toi kpl on? :) ja ihana olivia XD tuli heti parempi fiilis :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Flo rida - Sugar !! Haha tällänen mä oon :-D

      Poista
  3. mihin tää video olis ollu menossa ? johonki mallikilpailuun vai?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei mihinkään sellaseen :D Kuulette siitä myöhemmin ehkäpä lisää :)

      Poista
  4. Siis en ehkä kestä! Lueskelin ekaa kertaa tätä sun blogii ja mietin heti että wow, ollaanpa me samanlaisia! Sit luin sen postauksen missä kerroit minkälainen oot luonteeltas ja huomasin että meissä on tosi paljon yhteistä :) mä oon kans yltiöonnellinen ja iloinen ja rakastan jouluu ja talvee ja iloitsen pienistä asioista ja hermostun aika helposti ja rakastan lapsia... :D Ja munkin isä on kuollut.. :'( Musta tuntuu että se onkin asia minkä takia haluan olla onnellinen ja iloita pienistä asioista ja rakastan mun perhettä ylikaiken<3

    rakastan sun hiuksia ja oot muutenki tosi kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihana tuo ''Siis en ehkä kestä!'' :D <3 Ihan huippua kuulla, että ruudun toisella puolella on joku samantyyppinen ihminen ku minä! Ja onnellisuus on oikeesti parasta! Kiitos ihanuus <3

      Poista
  5. Eikä, ihana! Toivottavasti teet vielä lisää videoita. :-) oot upee!

    VastaaPoista
  6. PS. Onko tää siihen Juissi-kilpailuun? :-)

    VastaaPoista
  7. kuulostat ihan mieheltä ku naurat XD ps yritikkö vähä liikaa et tulis _hauska_ video

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yrittäny mitään, koska tän videon ei ees pitäny päätyä blogin puolelle :) Tein virallisempaa videoo, josta jälkeenpäin sit huvin vuoksi tein tällasen pilalle menneet videon. Kiitos, mä olen kuitenkin tyttö :*

      Poista
  8. Ihanaa ku voit olla oma ittes ja laittaa blogin puolelle pilalle menneitä videoita!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Tottakai voin olla oma itseni :)

      Poista
  9. Ei liity asiaan mitenkää mut tuli mieleen ootko sen matildanna blogin pitäjän kaveri?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ei me kavereita olla, mutta Matildalla on ihana blogi ja vaikuttaa muutenki niiiin huipputyypiltä, et ei kai se haitaksikaan ois :-) Mitä me nyt kuitenki kaupungilla nähdessämme kuitenki moikataan :)

      Poista
  10. Sä oot niin ihanan aito tossa ja sun nauru...<3<3

    VastaaPoista