sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Ihan finaalissa

En koko viikkona kuvitellut, että sunnuntaista tulis mun tuskallisin päivä. Mä oon ihan hapoilla, päätä särkee, niskat on jumissa ja lihakset tuntuu siltä, että ne vetelis viimesiään. Siitä huolimatta mä oon tänään käyny jo tanssiharkoissa, mikä oli tuskaa, ja voin vaan kuvitella kuinka hapoilla oon vielä illan treenin jälkeen. Kuitenkin, mun loma oli kokonaisuudessaan ihana ja oisin mieluusti tyytynyt vielä toiseen viikkoon lomaa.. Sitä ei tuu tapahtumaan niin paras pyyhkiä koko ajatus mielestä. Huomenna siis mitä ilmeisemmin matkaan kouluun, sanokaa, etten oo ainut jota ei kiinnosta sitte yhtään :D En kuitenkaan haluu antaa ton koulumasennuksen iskee sen syvemmälle, se pilaa mun koulunkäynnin oikeesti totaalisesti. Mun fiilistä helpottaa kuitenki se, että ulkoilma tuntuu oikeesti alkavan lauhtumaan ja kesä on kokajan lähempänä <3 _MG_9819 _MG_9835 _MG_9832
Nauttikaa jokaisesta päivästänne <3

9 kommenttia:

  1. Et oo ainut ! En haluis lähtee työharjoitteluun kello 6.30 ja lomaviikon jälkeen, EI KIITOS !
    http://learhowtoseethelight.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kuulostaa erittäin hyvältä! :D Not. Tsemppiä <3

      Poista
  2. monestikko viikossa käyt jumpilla?

    VastaaPoista
  3. vaihda jo aihetta. jokatoinen postaus kertoo joko kuin onnellinen tai kuin väsynyt oot. tekstin lisäks on ne loppuun kuluneet tekotaiteelliset kuvat ruuista jollain hienolla taustalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä! just tätä olivian blogi nykyään on :/ ja kohta joku tulee vinkuun "onko pakko lukea jos ei kiinnosta?" joo ei ole mutta harmittaa kuinka silmissä blogin jutut ovat laskeneet ja kuinka olivia toistaa itteään...

      Poista
    2. Samaa mieltä!!

      Poista
    3. Niin tuleekin, miksi luette Olivian blogia jos sisältö on teidän mielestänne väärää. Tämä on olivian blogi jonne hän saa kirjoittaa mitä haluaa ja toisten ihmisten ei Pitäis siitä inistä. Ihmisillä tulee elämässä sekä ylä että ala mäkiä ja jos Olivia kokee tärkeäksi jakaa ne meidän lukioiden kanssa niin sehän on hyvä. Oot siltikin ihanan vahva ja positiivinen ihminen Olivia ja hyvä roolimalli :) välillä pitää muistaa relata ja hidastaa niin taas jaksaa :)! Tsemppiä !

      Poista
    4. Anot antaa vaa parannusehotuksii, oon heiän kaa iha samoil linjoil :D

      Poista