tiistai 11. maaliskuuta 2014

Home is where the heart is

Ollaan pikkuhiljaa alettu asettumaan kodiksi, tai mä ainakin oon. Jo eilen päästiin viettään ensimmäinen yö täällä ja ai että sielu lepää. Uus koti tehty just meitä varten, huone tehty just mulle. Vaikka muuttaminen on aina raskasta, niin lopputulos on kyllä kaiken sen arvonen. Alkaa ainakin sydän asettumaan paikoilleen <3

Mä oon saanut mun huoneen lattialta aikalailla kaiken kaappeihin ja paikoilleen. Huonetta mä en kuitenkaan vielä valmiiks sanois, koska seinälle pitäis kiinnittää muutamat hyllyt ja peili, keksiä niille sopivat paikat ja muuta pientä. Mutta huh, miten nopeesti me kuitenkin päästiin tänne asettumaan! On taas kiittämisen aihetta <3 Tehtiin äsken ensimmäinen illallinen, enkä muista millon viimeks ruoka kotona on maistunu yhtä hyvältä :p Tosin me ei vielä omisteta ruokapöytään ees tuoleja, mutta huomenna me saadaan ne kotiinkuljetettuna ja sohvat mukana <3IMG_1485 IMG_1474 IMG_1487
Tämä tyttö täällä tarvitsee unta, niin on varmaan itsestäänselvää mitä mä puuhaan seuraavaksi! Hyvät yöt ja kauniit unet kaikille <3

Psst! Oisin ihan superkiitollinen, jos viitsisit käydä äänestämässä mua TÄÄLLÄ. Voit osallistua samalla iPad minien ja muiden juissi palkintojen arvontaan :-)

15 kommenttia:

  1. Oliviaa ♥ Oon tuijottanu kaikissa näissä kuvissa tota ihanaa lattiaa ja tuntuu hirveen onnelliselta sun puolesta!! Mulla on ollu sua hirveen ikävä ja tänäänki just kyselin minnalta että mitä sulle kuuluu..:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihana kuulla susta ihana tyttönen <3 Oot ollu paljon mielessä! Ja toi meidän lattia on ihan kiva kieltämättä! Tuut joskus ihan paikan päälle ihasteleen ja voidaan leipoo porkkanakakkua, oon oottanu niiden leipomista sen kolmisen vuotta eikä sitä vielä oo oikeen tapahtunu.. Miss u! <3

      Poista
    2. Oi se tapahtuu, pian toivottavasti :)<3 Otan suhun yhteyttä sitku on enemmä aikaa, tuut yllättyy ;D

      Poista
    3. Voi kuiiinka ihanaa <3 Mua ihan jänskättää

      Poista
  2. Sun blogis on ihana♥ Talopostaus ois kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos paljon <3 En välttämättä koko talosta postausta tuu tekemään, mutta jonkunnäköstä postausta tulossa kunhan saadaan tavarat paikoilleen jne. :)

      Poista
  3. Miten sut löytää tuolta juissipaikasta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määkään en löytäny sun videotas sieltä :o voisin äänestää suaa!! koska oot ihana (:

      Poista
    2. Anteeks hirveesti, luulin, että linkki on suora mun videoon! Tässä pieni korjaus, muokkaan sen myös tohon tekstiin :-) http://www.juissi.fi/galleria.php?popup=90 Tuolla mun videoo voi siis äänestää, kiitos jo etukäteen <3

      Poista
    3. Ja päivitys edelleen aiempaan; mä en tiedä, mutta en enää itsekkään löydä mun videoo tuolta..

      Poista
    4. Ei tota videota löydy:O

      Poista
  4. Huonepostaus jossain vaiheessa!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Toi tuoli on älyttömän nätti! Oon itse myös tommosta metsästänyt :) Mistä oot itse hommanut omasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookkin <3 Metsästin kans tooosi kauan, mutta Askosta kotiutun loppujenlopuksi omani! :-)

      Poista