keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Keskiviikon fiiliksiä

Tän viikon kokeet ois pulkassa nyt, jos voin ees sanoo, että pulkassa koska ne ei tuntunu kauheen pulkkaan menevän. Tuntuu tosi turhauttavalta, että eilinen kaks tuntinen putkeen kirjottamalla muistiinpanoja koealueesta ja lukemalla aluetta läpi kertaalleen meni jotenki hukkaan, eikä siitä tuntunu olevan yhtään apua. Toivottavasti mulla oli sit vaan huono tuuri asioiden muistamisessa ja enskerta ois vaikka sit mun tuuria. Nää on kuitenki ehkä enemmän vaan tiettyjä aineita missä mulla menee huonommin. _Kukaan_ ei pysty oleen hyvä kaikessa, vaikka kuinka yrittäis. Toinen on parempi toisessa asiassa, toinen toisessa. Niin se vaan oikeesti on. Koulussa mun korvat ei voi välttyä sellasen valituksen kuulemisesta, ku toisesta suunnasta kuuluu, että ''Sain kasin kokeesta, vähä meni huonosti'' -Hei bitch please, mä saan joka kokeesta kutosia ja mulle seiska on muitten kymppi. Mua on vaan pitemmän aikaan ärsyttäny kaikki tää valitus mitä kuulen, sä et yksinkertasesti vaan voi olla hyvä kaikessa. Mun mielestä vanhemmatkin odottaa lapsiltaan liikaa, tänään mm. kuulin, että ''Jos saan kutosen tosta kokeesta, äiti tappaa mut'' Kutonenkin on kahta numeroo korkeemmalla ku hylätty, mikä ihmisiä riivaa!? Miks ootte niin tyytymättömiä?
Mä en missään nimessä haluu sanoo sitä, etteikö kouluun sais panostaa. Todellakin saa panostaa ja pitääkin, mutta jotku vaan yrittää mun mielestä liikaa ja tavottelee täydellisyyttä.

Semmosia ajatuksia. Muuten mulla menee tosi hyvin, treeni puree, olo on terve, fiilis mitä mahtavin, koulussakin jaksaa käydä ku uni maistuu ja ruoka maistuu sitäkin paremmin. Kiire ei oo mihinkään, pystyn elämään tässä ja nyt. Oon nauttinut joka hetkestä ja kokoajan alan olemaan vaan itteeni tyytyväisempi ja itsevarmuus vaan kasvaa._MG_1041 _MG_0403
Tällä hetkellä mua alkaa jo paleleen ku mun ihana lenkin jälkeinen hiki alko kuivua ihoon, nii mun on pakko päästä suihkuun. Kivaa loppuviikkoa <3

Ps. On kunnia omistaa tasan 470 ihanaa seuraajaa, kiitos teille kaikille <3

12 kommenttia:

  1. Tää oli jotenkin vaan kiva postaus <3 -Suvi

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän mitä tarkotat tuolla valittamisella että "sain kasin kokeesta ja meni niin surkeesti" mutta jos on "tottunut" saamaan aina niitä kiitettäviä, niin esim just kasi tuntuu huonolta numerolta. Arvostan sua tosi paljon ku et ota koulua niiin vakavasti, koska itestä tuntuu välillä että voi, kun ei ois laittanut tavoitteta aina aivan näin korkealle:) sä oot niin lämmin ja kaunis ihminen, jatka samaan malliin<3 -t

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ymmärrän myös hyvin ton pointin, mutta joskus vaan ärsyttää ihmisten kiittämättömyys, ei aina voi onnistua. Oon joo ihan tyytyväinen siihen, etten ota koulua niin vakavasti, mutta joskus tuntuu, että sitä vois välillä ottaa ees vähän vakamammin :D

      Ihanasti sanottu! Lämmitti sydäntä niin <3 Kiitos paljon <3

      Poista
  3. Ihana postaus, mä kuulun niihi ihmisiin joille kasi on huono numero, mutta viime syksynä aloin ymmärtää että stressiä välttääkseni täytyy puottaa rimaa alemmas niissä huonoimmissa aineissani, jotta voisin panostaa enemmän vahvoihin aineisiin ja joita tulen sitten tulevaisuudessa tarvitsemaan. Ja nää aiheet mistä Sä kirjotat tääl sun blogis on ihania, ne laittaa just sopivasti miettimään, mutta silti ne piristää ja tsemppaa!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niihin aineisiin jotka on itellä vahvempia, kannattais pistää se kaikki panostus. Kiitos sulle kommentista! Ihanasti sanottu <3

      Poista
  4. millasilla lenkeillä käyt yleensä ? juoksetko/käveletkö ja kuinka pitkiä ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon alottanu ihan kolmen kilsan lenkeillä ja koko matka menee juosten :)

      Poista
  5. joo mulla sama kun kuulen jos joku on sillai "mä sain kasin.. vähänkö oon paska" sit oon sillee " JES SAIN SEISKAN VÄHÄ OON HYVÄ " tai sit sen perinteisen kutosen :)

    http://tsiigaatvoittajaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha huippua et löytyy ees yka samanlainen ku minä! :D

      Poista
  6. minä ite saan kokeista kasia, ja jos menee seiskalla alkavaan ni oon tosi pettyny. Mulle on maailmanloppu jos kokeesta tulee kutonen.
    bitch please sulle vaan, koska sun kodin, tavaroitten, vaatteiden, kaiken pitää olla täydellisyyttä hipovaa. jopa ruuan, pitää olla niin todella kaunoisti aseteltu, huhhuh. älä sää kitise jos oot huono koulusa, ku sää oot kaunis, sulla on rahaa elää. sulla on kaikki merkkivaatteet viimoseen asti. etkö sää voi hyväksyä sitä, että muut ei välttämättä halua loistaa ulkonäöllä, vaan arvosanoilla. Ja eipä sitä tavalliset ihimiset kouluihin mee kauneudella, vaan arvosanoilla ja osaamisella.
    Kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kuitenkaan ite oo sitä mieltä, että mulla ois merkkivaatteet viimeseen asti, tai en nää millään tavalla vääräks asetella ruokaa hienosti eikä kaiken tarvi olla mulle täydellisyyttä hipovaa. Ei todellakaan oo väärin saada kaseja kokeista, ei todellakaan. Mä ite vaan kerroin nimenomaan mun mielipiteen asiasta, millä tavalla se mua ärsyttää. Ehkä ymmärrän mielipitees kuitenki osittain, kiitos mielipiteestä :)

      Poista