perjantai 28. helmikuuta 2014

Visiitti Haapajärvelle

Tiistaina lähin kohti Haapajärvee ihan extemporena. Mulla lähti linkku jo 12 maissa ja olin kahen aikoihin perillä. Vaikka mä en muutamaa päivää pidempään Haapajärvellä viihtynytkään, niin mun sydän iloitsee siitä, että sain ees muutaman päivän viettää mulle niin rakkaitten isovanhempien kans <3 Kävin myös jututtamassa ihanaa 90-vuotista isopappaa, joka on vieläkin elämänsä kunnossa <3 Taas Haapajärvellä käydessäni sain vaan enemmän ja enemmän onnellisuuden ja etenkin kiitollisuuden tunnetta siitä, että mulla on terveet mummut ja papat <3

Eilen kotiuduin ja lomaa on vielä onneks ihanat kolme päivää jäljellä! Aurinkoo ei näy missään, mutta sydän hymyilee <3
_MG_1456 _MG_1472 _MG_1476
Nyt mun täytyy kiiruhtaa salille pumppaamaan body pumppiin, kivoja viimesiä lomapäiviä ja toisille kivoja ensimmäisiä <3

6 kommenttia:

  1. Ihana Olivia! <3 Rakastan sun positiivisuutta yli kaiken :) !! Mistä noi sun housut on, tosi kivan näköset !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana sinä <3 Ne on ginasta, kristen zipit! Parhaimmat farkut mihin oon koskaan törmänny :)

      Poista
  2. Siis kuka noi kuvat on ottanu susta? mummusko vai onko sulla joku teline?:D Mut IHANA postaus taas jälleen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mun pikkuveli oli Haapajärvellä mun kans samaan aikaan :D Tää tuntu musta taas niin turhalta postaukselta, niin kiva kuulla jos tykkäsit! Kiitos <3

      Poista
  3. Ihanan keväisiä kuvia! :) Ja oot tosi nätti! -Suvi
    anni-suvi.blogspot.fi

    VastaaPoista