perjantai 21. helmikuuta 2014

Pikamoikat

Vaikka loma alkokin, täytyy kyllä sanoa, että mulla meni ihan oikeesti maku koko lomasta ku suomen mahikset kullasta murskautu täysin. Vaikka Suomi pelas hyvää peliä, nii Ruotsi vaan pisti paremmaks. Vihaan yli kaiken Ruotsia, vihaan ruotsalaisia ja nyt vihaan koko lomaa. Ärsyttää :D  Tänään aiemmin olin vielä ihan jännäpissat housussa ja tein itelleni ihanan kisakatsomon ja hyvää ruokaa, mutta siitäkin lähti fiilis loppua kohden. Tästä vielä kuitenki mitalleille, ja onneks Suomella on edes hiihdosta kulta!

Meillä siis alko tänään täällä keski-pohjanmaalla lomat, eikä mulla oo mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Toisaalta ihana kun ei ookkaan, kerkee näkee ystäviä ihan rauhassa ja viettää sitä aikaa sit vaikka yksinkin. Pikku juttu onneks ees alkulomalle, oon nimittäin nyt ottamassa suunnaksi Haapajärven ja sieltä on aamulla lähtö kohti Kuopion ikeaa! Mä en oo kerenny blogiin tulla päivittelemään niitä kunnollisia kuulumisia ja nytkin heitän vaan pikamoikat, mutta ehkä siihenkin tulee parannus loman aikana.
_MG_1272 _MG_1276
Oikeen ihanaa lomaa niille joilla se nyt alkaa ja toisille kivaa viikonloppua <3

11 kommenttia:

  1. Heeei! Minä päivänä oot siis ikeaan menossa ? Mä nimittäi asun kuopios nii vois mennä siihen matkuksee joka on siinä ikean kylessä ja tulla sua moikkaa jos sattumalta näkis sua! :)

    VastaaPoista
  2. Heeei ! Minä päivänä oot siis menossa ikeaan? Ku minä asun kuopiossa nii ois kiva tulla sua moikkaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauantaina! Koko päivä todennäkösesti menee just siellä matkuksessa, tuu vaan ettimään mut sieltä jostain! Huippua ku sanoit, oisit varmaa ensimmäinen lukija jolla on ees rohkeutta ajatella asiaa :D haha :)

      Poista
    2. okeei, pitää kattoo saisko kyytii :) ois huippuu nähä ku vaikutat tosi huipulta tyypiltä ja suhun haluisin ehdottomasti tutustua! :)
      ja näköjään nuo molemmat kommenttini tulivat, kun ekan kanssa jotain sähläsin ja luulin että poistui :D

      Poista
  3. Kiva postaus! :)

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ku sun isäs oli hiihtäjä, niin hiihtikö se olympialaisissa joskus?

    VastaaPoista
  5. En nähny sua siellä matkuksessa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä meni lähes koko päivä siellä ikeassa ja päästiin vasta viiden aikoihin kauppakeskuksen puolelle:/

      Poista
    2. voiko sulle jutella missää muualla ku blogin kommenteissa? :D

      Poista
    3. Haha, no eipä oikeestaan :-D

      Poista