maanantai 24. helmikuuta 2014

Monday brunch with besties

Tänään alotettiin ihana loma tyttöjenkans kylläisellä brunssilla ja voin sanoo, että kyllä maistu! Mä en ees muista koska mä viimeks oisin syönyt tollasta brunssia tai oonko ees syönyt ollenkaan :D Vaikka nyt maataan sohvalla yhessä läskikasassa masut täynnä, niin mä takaan, että pian me ollaan uudelleen tuolla puolitäydellä pöydällä syömässä lisää. Ruoka on vaan oikeesti niin hyvää.

Ulkona oli jo aamusta ihanan keväinen ilma ja fiiliskin oli sen mukanen. En malta oottaa sitä kunnollista kevättä, vaikka toisaalta ootin talven kestävän vielä pitempään. Ehkä sitä lunta vielä tulee, mutta se ei tuu kauaa maassa pysymään.
_MG_1381 _MG_1383 _MG_1389 _MG_1417
Nyt mä jatkan makoilua ja katotaan ehkä joku leffa. Kivaa viikkoa kaikille!

24 kommenttia:

  1. Voisikko joskus tehä linkkaa blogisi postauksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ollu mulla suunnitelmissa joo, ja voin toteuttaa sen heti, kun saan muuton ja kaiken muun alta pois! :)

      Poista
  2. Oi nami kun herkullisen näköstä <3

    VastaaPoista
  3. Nams, vitsit ihana brunssipöytä teillä kun toiset vaan istuu koulun penkillä tuskailemassa fysiikankokeen parisa niinku minä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no kyllä mua sitte ärsyttää ku sä istut brunssipöydässä ja mä oon koulun penkillä! :D Jos sulla ei siis vielä viimeviikolla ollu hiihtolomaa, niin se on eessäpäin ;)

      Poista
  4. siis oliko teillä vohveleja ja lättyjä? ja miks ne lätyt ei ollu tossa ekassa kuvassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, olin niin innokas kuvaaja, että vohvelit ei kerenny kuvaan :D Meillä oli ainoostaan vohveleita, ei lättyjä ollenkaan.

      Poista
  5. Minkä ikänen oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi mullaki on synttärit huhtikuus!:D minä päivänä sulla on?

      Poista
    2. Haha huhtikuu, paras kuu! 24 pv :)

      Poista
  6. Oi tosi hyvännäköstä ! Mukavaa hiihtolomaa :)

    VastaaPoista
  7. Ääääää... Mäkin haluun! Ihana postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. ihania kuvia olivia! :) millä reseptillä teitte nuo vohvelit? näyttää herkullisilta :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tehtiin kotikokin reseptillä http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/3490/Vohvelit/ Herkullisia ne olikin!

      Poista