lauantai 15. helmikuuta 2014

Lördag

Melkeen viikon hiljasuuden jälkeen mun on ihan sika vaikee alottaa kertomalla mistään mitään :-D Mä en ees huomannu, että koko viikko meni ihan blogipäivityksiltä ohi, vaikka aikaa ois ollu liiaksikin. Mun kouluviikko suju ihan perinteisissä merkeissä; koulua ja treeniä. Tän viikon liikkumiset tai syömiset ei mun harmikseni oo tältä viikolta kauheen kiitettävästi onnistunu, mutta ensviikkoo kohden mun on taas otettava itteeni niskasta kiinni.

Eilen perjantaina käytiin kattomassa hollihaalla vanhojentansseja ja loppuilta seurusteltiin tyttöjen kans. Melkee jo unohdin, että eilinen oli ystävänpäivä, tai sanoisko jos-oot-sinkku-et-saa-viettää-tätä-päivää päivä. Mä muuten tykkäisin tosta ideasta tosi paljon, mutta tuntuu, että se on menny vähän liikaa tollaseks parisuhde hömpötyspäiväks. Miettimättä liikaa kerroin kaikille ystäville kuinka paljo välitän niistä <3 Mua on siunattu niin ihanilla ystävillä! Aamusta kävin vanhainkodissa levittämässä iloa ja jakamassa ystävänpäiväkortteja. Sain niin ihanaa palautetta siitä vanhuksilta ja yks nainen sano mulle, kuinka ihana ku käydään sellasia vanhuksia ja liikuntakyvyttömiä tervehtimässä ja heittämässä ees sen pienen hymyn. Vaikee uskoo, että se niille merkitsis jotain koska sitä ei välttämättä nää niistä, mutta voin vaan uskoo, miten paljon sellanen piristää. Ainakin mä haluaisin, että mua käytäs joskus vanhainvuoteella piristämässä <3 Tää nainen sano, että mulla on sydän paikallaan ja ton kuuleminen teki mun päivästä oikeesti päivän.

Nyt oon stressanut tänpäiväsestä juonnosta, sillä illalla juonnan ihanan oskun kans meidän ''sä oot makee'' ystävyys-illan. Just sut on kutsuttu sinne tänään kello 19! Jos et pääse tulemaan paikalle, niin seuraa meidän iltaa suorana osoitteesta www.TV7PLUS.fi
_MG_1164 Desktop14-006 _MG_1177 _MG_1049
Mä niin tiedän, että meillä tulee onnistunut ilta niinku meidän puolesta, ku kuuntelijoidenki puolesta, toivottavasti mä näen just sut tänään <3

22 kommenttia:

  1. Mä aijon ihan vaan mielenkiinnosta seurata tota kotoota käsin, ainakin hetken aikaa :D tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua! :> Haha kiitos :-D

      Poista
    2. vitsit kuulostat ihan eriltä mitä mä oon kuvitellu haha :D:D

      Poista
    3. :DDDD Mulla on ihan kauhee ääni

      Poista
  2. kävitkö ihan yksin vanhainkodil? aivan ihanasti tehty<3 ne on niin pienestä iloisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaks luokkalaista oli kylläkin mun mukana, mutta tunnetusti minä eniten äänessä :D Totta tuo, tuli itellekkin heti paljon ilosempi mieli, kun sai ilahduttaa toisia <3

      Poista
    2. "Tunnetusti minä eniten äänessä" voiherrantähe ihanku sä oisit aina se ykkönen. vaikka sinä ehkä sielä eniten kimotit ei tarkota etteikö muitten osallistumisella ois mitää arvoa. herää jo. ps onko noussu maine hattuu

      Poista
  3. Seurasin hetken tota ohjelmaa, näki kyllä vähäsen että jännitit mutta hyvinhä se kuitenki meni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se oli niin erinlaista, ku oli kameroita kuvaamassa joka puolella ja kuitenki jonkun verran uusia ja tuntemattomia kasvoja :D Paremmin vedettiin esimerkiks pikkujouluissa, mutta tästä se lähtee! Kiva jos seurasit ees hetken aikaa ja ihana saada positiivista palautetta :)

      Poista
  4. Olivia oot niin ihana! Sun kroppa on ihan täydellinen ja kannat ittes niin hyvin <3 Oot kokenu niin paljo kaikkee ja silti jaksat olla niin positiivinen! Oot niin kadehdittava persoona, saisinpa olla niiku sä! <3 Tsemppiä ihan kaikkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kestä mikä kommentti <3 Tämmösiin kehukommentteihin on aina yhtä vaikee vastata, mutta haluun vaan kiittää, olet ihana <3 Sä oot makee just sellasena ku itse olet, etkä varmasti haluais olla joku muu ;) Tsemppiä sinullekkin <3

      Poista
  5. hei myöhästyin siitä ohjelmasta... voiko sitä nähä mistää? Jos vois nii annakko osotteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se luultavasti tulee arkistoihin, en osaa vaan sanoa millon.. Voin pistää siitä julkisesti postaukseen, heti ku saan tietää, linkin kanssa :)

      Poista
  6. Mistä toi takki on?

    VastaaPoista
  7. Oli ihan mahtava toi sä oot makee ilta !! ite en päässy paikanpäälle, mut kotoo seurasin koko lähetyksen:) Esiinnyit iha upeesti ps. oot tosi kaunis :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että jaksoit koko lähetyksen seurata <3 Ja ihana saada positiivista palautetta :') Kiitos paljon, sä oot makee <3

      Poista
  8. Voi ei harmittaa tosi paljo että missasin ton ystävyys-illan kattomisen :( Näkiskö sen netistä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se luultavasti tulee ton saman kyseisen nettisivun arkistoihin, en vaan osaa sanoa kauanko siihen menee. Mä voin pistää siitä johonki postaukseen, ku tiedän sen ilmestymisestä :) Ihana jos on mielenkiintoa <3

      Poista
  9. Katoin tota vähä aikaa ku kiinnosti ja sillee tosi rento meininki vaik on puhutaanki jeesuksesta jne. vau se on hienoo :) Sä olit tosi kaunis ja sun ääni on ihana.. <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan huippua kuulla! Meillä on seurakunnassa tosi tiivis porukka ja kaikki saa olla täysin sit mitä itse on. Se tuo ehkä meidän seurakuntaan just sellasta rentoutta ja se on todella hienoo, että se välittyy myös muille :) Kiitos, hassua, että mulle sanotaan noin, vaikka huomasin miten järkyttävältä näytin jälkilähetyksessä :D En oo koskaan myöskään tykänny mun äänestä, mutta sait mut piristymään <3 Kiitos ihanuus!

      Poista