sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Happiness is loving what you have

Meidän olohuoneessa vois tällähetkellä leikkiä ''ei saa osua lattiaan'' -leikkiä ilman minkäännäkösiä vaikeusasteita. Lattia on täynnä tavaraa eilisen ikean reissun jäljiltä ja aletaan pikkuhiljaa siirtyä siihen kysymykseen, että missäs näitä sitten säilytetään? Todennäkösesti ripoteltuna sinne tänne ympäri vuokrakämppää. Isoimpia juttuja kuten pöytiä vietiin jo säilytykseen uuden kodin varastoon, mutta silti vaan tää meidän rojukasa täällä vuokrakämpässä kasvaa. Onneks enää vaivaset tasan kaksi viikkoo ja päästään muuttamaan <3

Eilinen päivä vierähti siis kokonaan Kuopion Ikeassa ja päivä oli oikeen mukava, vaikkakin pitkä ja raskas. Mun väsymyksen alko huomaamaan siinä Ikean itsepalveluvaraston kohdalla, kun mut jätettiin seisomaan keskelle varastoa kolmen tavarasta pursuavan kärryn kanssa. Äiti käveli hyllyltä toiselle ja vilkutteli mulle virnuillen, siinä vaiheessa ei Oliviaa paljon enää hymyilyttäny :D Ihmisten tuijotellessa mua ja mun kolmee ostoskärryä alko tuntumaan jo pikkuhiljaa siltä, että tällasen tavaramäärän ostaminen ois suurin synti..

Lähes kaikki tarvittava me kuitenkin reissulta saatiin mukaan ja multakaan jäi puuttumaan enää kirjotuspöydän kaveriksi tuoli ja jonkunlaista hyllykköö mä vielä metsästän. _MG_1300 _MG_1325 _MG_1318 _MG_1312 _MG_1321
Siinä vähän sneak peakia pienimmistä ostoksista!

Päivästä mulle jäi kuitenkin myös karu muisto, sillä onnistuin taas tyypillisellä Olivia maineella nolaamaan itteni stadiumin parhaimman näkösen myyjän edessä ku selitin miesten kengistä jotain ihan ihme settiä ja loppuun tokaisin vielä, että mitä vitsiä mä selitän. Tää myyjä nauro mulle ihan ääneen, eikä siinä vaiheessa huvittanu oikeen muutaku juosta täyttä vauhtia ulos koko kauppakeskuksesta. Siis ehkä noloin juttu mitä mulle on pitkiin aikoihin sattunu ja nyt onnistuin tekemään sen hyvännäkösimmän jätkän eessä. Tilanne ei kuulosta niin nololta ku se siinä vaiheessa oli, mutta tietääpä ainakin, että mua ei tuu enään kuopion stadiumissa näkymään :---D!

Ihanaa sunnuntaita <3

13 kommenttia:

  1. Hauska postaus :)
    Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Hhaha, eikä tuo stadiumjuttu:D Tuo on niin perus, että löytää ittensä jostain ihme tilanteesta ja miettii vaan "ei hyvää päivää mitä ihmettä mie puhun...":D

    Ihanan näköisiä nuo sneek peak jutut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä vaa :D Siis ku selitin jotain ihan omaa varmaan puoliminuuttia ja en saanu sitä päätökseen, nii onneks sanoin sen ees ääneen että mitä vitsiä selitän :D Sen pojan ilme ois kaikkien pitäny nähä ku se naurahti ja mä poistuin vaan nopeesti paikalta naama punasena :---D Hahaha toi jää kyllä ikuisesti mun mieleen..

      Kiitos! En malta oottaa, että pääsen pistään noita paikalleen <3

      Poista
  3. Teethän sit huonepostauksen?<3 Ootan kyl innolla sisustusjuttuja ku itekki omaa huonetta remontoin pikkuhiljaa. Paitsi ei tästä kyllä koskaan valmista tule, aina on jotain viilattavaa!;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen teen, hetiku saan huoneen alusta loppuun sellaseks ku haluan :D Mä oon kyllä kans ihan jännittyny enkä malta oottaa. Haha niinku sanoit, ettei koskaan tuu valmista niin ei tuu varmaan mullakaan, kokoajan joku nurkka kuitenkin tulee kaipaamaan jotain ja mieli kerkee muutua ja sit haluaakin kaiken uusiks! :D Tsemppiä remppaamiseen :)

      Poista
  4. Sulle on haaste mun blogissa :)
    -mydogsandlife.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Haha voi ihana! :D ja niin hurjan kauniinnäkösiä sisustusjuttuja oot löytäny :)

    VastaaPoista
  6. Ihana ja hauska postaus!

    http://pinjavera.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Paljon teillä meni noin rahaa? :D

    VastaaPoista
  8. Ihana toi kynttilänjalka, mistä oot sen ostanu? :)

    VastaaPoista