maanantai 3. helmikuuta 2014

Do more of what makes you feel alive

Toteen sen taas entistä vahvemmin; Kaikki kääntyy loppujen lopuks parhain päin aina. Mun viikko ei lähteny käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla, aamuherätys ei onnistunukkaan niin sujuvasti (tunnetusti näin maanantaisin) aamun liikuntatunnit meni sit vähä ohi eikä aamupäivä muutenkaan ollu kovin mun mieleen. Päivä parani kuitenki iltapäivää kohden ja paranee vielä iltaa kohden tässä kokoajan, vaikka koekirjat ei houkuttelis mua yhtään.. Mun pitää vaan yrittää saada nää mun silmät siihen kirjaan kiinni ja oottaa iltaa, että pääsen treenaamaan.

Tein koulusta päästyäni kunnon vitamiinipommin itelleni itteni piristämiseks ja laitoin pll:n pyörimään. Se on todellista terapiaa, varsinki vähän huonompina päivinä. Smoothieista on tullu ihan mun lempparivälipaloja ja ne saa kunniaa niitten helppoudesta ja terveellisyydestä, mikä tietenki riippuu siitä mitä sinne smoothieen tunkee. Mä käytin terveellistäkin terveellisempiä tyrnimarjoja, vadelmia ja turkkilaista jugurttia. Niin helppoa, terveellistä ja ennenkaikkeaan hyvää <3
_MG_1018 _MG_1034 _MG_1022 _MG_1037
Ostin viikonloppuna h&m:ältä ton ihanan sähkönsinisen treenitopin ja toi oli aika yllätysvalinta multa turkoosin ja oranssin väliltä. Toi näytti mun päällä kuitenki yllättävän kivalta ja sopi näistä vaihtoehdoista parhaiten mun kenkien kans. Mulla ei oo oikeesti koskaan ollu mitään sinistä väriä vastaan, mutta se on sellanen väri mitä ei ihan joka vaatekappaleesta löydy, miks!? Mä haluun sähkönsinisen paidan.

Tsemppiä alkaneeseen viikkoon <3

18 kommenttia:

  1. Käytitkö pakastemarjoja? :) tosi ihana oli lukee tää postaus maanantain piristykses!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, käytin! :) Hihi, ihana kuulla <3

      Poista
  2. jee olipa piristävä ja voimii antava postaus! :) -roosa

    VastaaPoista
  3. Ihana ja tosi piristävä postaus!:)

    VastaaPoista
  4. miten pukeudut yleensä kouluun et käytäks millasii vaatteit ja kenkii vai onks välii?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näytän koulussa all day every day ihan jäätävältä, koska en jaksa oikeesti yhtään panostaa :D Yleisin mulla on vaan siis huppari ja huonot kulahtaneet farkut ja uggit jalassa :D En oikeesti aamusin kato yhtään mitä päälleni laitan, ei vaan oo mun juttu pukeutua kouluun junttien keskelle :-D

      Poista
    2. Okei, kiitos vastauksesta! Käytätkö oikeita uggeja vai sellaisia feikki? :)

      Poista
  5. Alko heti tekeen mieli smoothieta, oi että! pitääpä mennä tekeen :D itekin pitäis ostaa violetteihin treenikenkiin mätsäävä toppi! muistatko yhtään minkä muunvärisiä H&M:llä oli? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ne on oikeesti vaan nii parhaita! :p Joo, siellä oli ton sinisen lisäks turkoosi, oranssi ja pinkki! En oo varma oliko enemmänki, mut käy ihmeessä kattoon! Hintakaa ei kirpassu yhtää, sellaset vaivaset 9.95€ makso :-D

      Poista
  6. Hei minkä malliset noi sun niket on? Ite himottais kans, mut en osaa päättää minkälaiset :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on free run 5.0! Ihanimmat kengät ikinä!

      Poista
  7. Mistä muuten ostit free runit ja paljonko makso? :)

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista