torstai 6. helmikuuta 2014

31 Days until

Lasken päiviä, jotka vähenee päivä päivältä. Tällä hetkellä mun big day lite näyttää, että jäljellä ois enään 31 päivää. Jos joltain on siis sattunu menemään ihan ohi korvien tai silmien, että mihin mä päiviä lasken niin kuulette sen viimestään nyt. Meillä on siis talo valmistumaisillaan ja pääsen sisustaan huoneen uuelleen alusta loppuun. I'm so excited!
On niin hassua miten kerkee parissa vuodessa mieli muuttumaan niin paljon sisustuksen suhteen. Muutama vuosi taaksepäin uutta huonetta sisustaessa, olin ihan satavarma, että siitä tulis mun unelmien huone. Enään en pystyis kuvitteleen viihtyväni silloisessa huoneessa, mitä niin innoissani sisustelin. Tapetit oli mustat jossa muka niin ''in'' olevia tekstejä, ja lähes kaikki oli tummaa. Mun huoneesta ei ees löytyny sen kummempia sisustusjuttuja, korkeintaan joku vähän hienompi koristetyynynpäällinen :-D Tuleva huone ja koko koti tulee siis olemaan täysin eri sorttia kuin aiemmassa omakotitalossa.
Siitä lähtien ku alettiin sitä taloa rakentaa, mä aloin innostumaan vaan enemmän ja enemmän kaikista sisustusjutuista ja muotiin tulevista jutuista. Äiti menee myös ihan mukana ja plussaa on vaan se, että meidän maku on lähes samanlainen.

Sana, millä pystyn kuvailemaan mun tulevaa huonetta on ehkä valkonen. Valkosta valkosta ja valkosta. Klassikko, jota kohtaan mieli ei oikeestaan ees pysty muuttumaan. Meillä tulee musta lattia (älkää oikeesti ymmärtäkö mustaa mustana) Vaan se väri on sellanen tosi lämpimän ja kauniin värinen musta. Huoneeseen tulee iso peilikaappi ja kaikki muu meidän tulee hankkia sänkyä lukuunottamatta. Mun on hirveen vaikee alkaa kuvailemaan huonetta millanen siitä tulee, koska mä en tiiä itekkään. Paremmin asia pääsee avautuun mullekki, ku huoneeseen ensviikon aikana pääsee tää peilikaappi ja listat paikoilleen.
DecorHome
Kuvat: Decor by Oliviamyllyla on polyvore

Oon saanu hankittua kaikenlaista pientä kivaa, kuten maton, koristetyynynpäällisiä, itelle tarpeellisia juttuja ja muuta sisustuskrääsää. Suurimmat on kuitenkin hankkimatta. Mä metsästän kirjotuspöytää, tuolia, kattolamppua ja ehkä jonkunlaista hyllykköö. Haluan sen kirjotuspöydän olevan pelkkä pöytä ilman laatikostoja tai muita turhia vempeleitä. Mahollisimman yksin kertanen siis, eikä kauheen iso. Ihastuin tohon Kartell Ghost -tuoliin täysin, mutta sen tosi kattavan hinnan vuoksi mä kuitenki aion ehkä päätyä sellaseen halvempaan versioon. Mä en myöskään halua enää sellasta normaalia bling kristallihömpötysmassa kattolamppua, vaan nyt on tullu muotiin sellaset isot ja näyttävämmät lamput. Ekassa kuvassa näkyy yksilö jota kattelin ikeasta ja toi vois sopia täydellisesti mun huoneeseen. Miltä nää jutut näyttää teijän silmiin? Vetääkö sisustusjutut yhtää teitä puoleensa? 

Uuteen kotiin muuttaminen lähestyy ja ikean reissu lähestyy sitäkin nopeemmin. Onko teillä blogeissa huonepostauksia, sisustuspostauksia, omistatko kenties sisustusblogin tai tiiätkö hyviä sellasia? Mulle saa pitää linkkailla tai jättää osoitteita kommenttiboksiin! Kiitän ja kumarran <3

15 kommenttia:

  1. Voi että, toi on niiin mahtavaa aikaa ku pääsee muuttaa uuteenkotiin!! ite syksyllä muutin ja pariviikkoo ku astuu ovesta sisää ni haiseee ihanan uuelle :'Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana! :DDD Siis oikeesti ootan niiiin kovasti, 31 päivää ei tunnu enää missää <3

      Poista
  2. Voin kuvitella sun huoneen, ja se on sellane ihana niinku sää ja aivan sun tyyline! Voisitko tehä sitte jonku videon tai sellasen missä esittelisit sun huoneen ja koko talon? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oi ihana <3 Katotaan sitku oon saanu huoneen täysin sisustettua! Varmasti tulee näkymään täällä paljon mun huoneesta ja kodista :-) Ihana kuulla et on ainaki yks kiinnostunu <3

      Poista
  3. Oi oon niin kateellinen! Toi kattolamppu on kyl ihana, mut sain just sen blingblig kattokruunun nii pitäis olla hiljaa x) mäkin alotin huoneen uudestaan sisustamisen syksyllä ja en oo vielkään valmis, kokoajan löytyy jotain parannettavaa. Meil taitaa olla aika samanlainen maku, mun huoneessa ei tummaa pöytää (jonka haluisin valkoseksi) lukuunottamatta oo mitään tummaa :D nyt alotin vaatehuone projektinki, ku oma huone alkaa olla valmis. Sisustaminen on niin kivaa, mut rahat ei riitä ihan kaikkeen. Ootan innolla sun tulevaa huonepostausta (kai sellanen on tulossa?), sul on muutenkin niin ihana tyyli :) en kyl itekkään malttais millään oottaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis valkonen vaan viehättää ja vetää tummaa ihan kymmenen nolla! Vaatehuone ois ihan helmi, sulla on jotain mitä mulla ei ;) Mä halusin joskus pienenä heti poliisinammatin haaveen jälkeen sisustus suunnittelijaksi, kun joku mainitsi mulle siitä, että mä sopisin siksi. Se oli hetken haave ja nyt se ei tuntuis ollenkaan hassummalta ajatukselta! Sisustaminen on ihan parasta ja siinä pääsee toteuttamaan itseensä sopivasti! Melkeen ku pukeutumisessa. Huonepostausta todellakin tulossa hetiku huone saadaan vimosen päälle valmiiksi <3 Kiitos ihanasta kommentista Tilda :>

      Poista
  4. Mä Tykkään kans sisustamisesta <3 -Suvi

    VastaaPoista
  5. yksinkertainen. ei yksin kertainen.

    VastaaPoista
  6. heei voisikko vaikka tehä sitte talopostauksen ku koko talo on ihanihan valmis ?:--) ois tosi kiva !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä jonkunnäkönen joo tulevaisuudessa! :-)

      Poista
  7. tuu muru sisustaa mun kämppä sitte ku sellasen hankin:* varma maku

    -minskeroinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Absolutely! Sulta ei ees kysytä lupaa ;)

      Poista
  8. Tee sun huondesta video! oon halunnu puolivuotta kuulla sun.äänes ja naurun ja kaikkee. Tee video!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha mun naurua ei kukaan halua kuulla :DDD Pitää kattoo, ehkä joskus tulevaisuudessa.. Mulla ei itellä oo kamerassa videoo :/

      Poista