tiistai 17. joulukuuta 2013

''When nothing is sure, everything is possible''

Mun tiistaipäivä ei oo kuulunu niihin elämän parhaimpiin hetkiin, mutta eihän tää elämä koskaan kellään oo ruusuilla tanssimista tai joka päivä juhlaa. Mä nukuin viimeyön tosi tosi huonosti, mutta tän päivän mua autto jaksaan toi otsikossa oleva quote. Oon tullu siihen tulokseen, että toivossa on hyvä elää. Sillon, ku mikään ei oo varmaa niin kaikki on mahdollista. Mä oon aina vihannu elää epätietosuudessa jonku asian kanssa, mutta tästä päivästä lähtien mä muistan sen, että aika näyttää ja haluun uskoo siihen, että kaikki on mahdollista. Vaikka ajatusten selvittäminen mun päässä tulee olemaan ikuisuusprojekti, mä opin joka päivä jotain uutta, joka ohjaa mua elämään paremmalla tavalla ja erottamaan oikeen ja väärän.

Halusin vähä ajatuslepoo tälle päivälle, ja päätin tekasta kaks pellillistä pipareita näin sen kunniaks, että jouluun on enää tasan viikko! Vitsit tää joulukuu on menny hujauksessa. Mulla on yks viidesosa joululahjoista ostamatta ja kuulkaa vaikka mitä tekemättä, mutta mä oon mun onnekseni kyllä ihan stressittömänä tästä pysyny. Huomenna suuntaan niille toivottavasti viimesille jouluostoksille ihanan Minnan kans <3
IMG_0344 IMG_0367 IMG_0389 IMG_0397
Paljon jaksamisia loppuviikolle <3

14 kommenttia:

  1. Olivia oot ihan uskomaton! Niin suuri esikuva ainakin mulle. Sun postauksia on niin mukava lukee, ku saat tällasista negatiivisemmistakin teksteistä aina yhtä positiivisen! Tsemppiä sunkin viikkoon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana <3 Piristit mun päivää :') Kiitos <3

      Poista
  2. Vitsi miten ihana blogi ihastuin ! Oisin liittynyt mutten voi syy blogissani voisitkos käydä liittymässä? :) Syy ei sitten ole uusimmassa postauksessa vaan sitä edellisessä ! http://wwwthis-is-us.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Vitsi miten ihana blogi ihastuin oisin liittynyt mutten voi, syy siihen toiseksi uusimmassa postauksessa! Kiva jos viitsisit liittyä mun ja kaverini blogiin http://wwwthis-is-us.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oot nii kaunis ja sulla on yks mun lemppari blogi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos super paljon! Ihana kuulla :')

      Poista
  5. Oi vitsi kun kiva oli löytää sun blogi ja huomata että bloggaat sittenkin edelleen ! :) Me katottiin yks päivä koulussa dokumentti sun isästä ja sä olit siinä tosi pieni, ehkä vuoden? :) Sun isä on myös yks vuos ollu meillä. Tuli mieleen että ainiin sullahan oli blogi ja oli pakko kommentoida että pidä toi positiivinen asenne ! <3 keep up girl ja ihanaa joulua sulle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih! Kiitos ihana :') Ihanaa joulua sullekin <3

      Poista
  6. heii! millon tulee uutta postausta? ja aijothan sitten ottaa joululahjoistasi kuvan!!:) kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postaan, ku kiireiltäni kerkeän :-) Joululahjoista tulee kyllä postaus, malta nyt ees siihen jouluun! ;)

      Poista
  7. millä kameralla kuvaat aina? onko se sun oma ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaan Canonin 1000D:llä, ja oma on :)

      Poista