tiistai 3. joulukuuta 2013

Tänään oon..

IMG_9890
 Saanut mielenkiintosen kirjekuoren, josta lisää ihan lähipäivinä!
IMG_9901
♥  Kattonu pakollista tonttu toljanteria :-D
IMG_9951
♥  Käyny Ellan ja Hannan kans ettimässä Hannalle vanhojentanssipukua
IMG_9940
♥  Käyny tyttöjen kanssa myös jätskillä
IMG_9954
  Tehny ensimmäisiä jouluostoksia
IMG_9955
♥  Ottanu taas tällasen pakollisen massakuvan :-D
IMG_9967
♥  Ja nyt rentoutunu pitkän päivän jälkeen uudet sukat jalassa

Huh! Olin eilen ihan älyttömän väsyny jonka takia sit jammailinki vaan kotosalla, mutta nyt oon melkeen tuhat kertaa väsyneempi. Saa kyllä huokasta helpotuksesta, huomenna on jo keskiviikko ja asiaahan helpottaa tuhannesti se, että perjantaina ei oo ollenkaan koulua. Mullakin alkaa pikkuhiljaa tulemaan pientä joulustressiä. Oon lupautunu niin moneen juttuun ja oon vastuussa tosi isoista jutuista ja pitäis nyt yrittää vaan pinnistellä ja jaksaa hoitaa kaikki hommat, sit joululomalla saa rentoutua. Mä jatkan läksyjen pariin jonka jälkeen meen kyllä suoraan nukkumaan. Pusuja ja haleja ♥ 

6 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on? kuinka monelle ostat joululahjan? teetkö ollenkaan sitä ostos postausta sieltä ulkomailta? oikeesti oot yks mun lemppari blogaajista!!:*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Canonin 1000D joka on jo lähteny kokonaan pois myynnistäkin :---D En mä osta joululahjaa ku ihan muutamalle ihmiselle vaan :) ja joo, mun pitäis vaan saada valosaan aikaan kuvattua kaikki jutut.. Ihan huippua, kiitos <3

      Poista
  2. IHANAT sukat, onko ite tehdyt vai ostetut?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo!! Ihan lempparit! :> Ostin ihan h&m:ästä :)

      Poista
  3. Miten sä tanssit wanhat jo nyt? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, en mä tanssi enkä tietääkseni maininnut siitä missään vaiheessa? :---D

      Poista