torstai 12. joulukuuta 2013

Random things about me

♥ Oon sellanen ''kaikki mulle tänne heti nyt'' ihminen, eli tosi malttamaton, ja haluan aina asioitten menevän mun mukaan ja niinku mä sanon. Oon pienestä asti omistanu sellasen tietynlaisen itsekkyyden ja mä osaan kyllä taistella asioista ihan viimeseen pisaraan asti, ja yleensä pienempänä mä sain aina tahtoni läpi. Enää se ei niin hyvin mee läpi.

♥ Sillonku haluan, niin osaan ottaa elämästä kaiken irti ja nauttia täysin siemauksin kaikesta siitä, mitä mä omistan. Oon yleisesti aika positiivinen ihminen, jos yhtäkkisiä teinimasennuksia ei lasketa. Mun hymystä ja energisyydestä sanotaan mulle tosi useesti ja mä otan sen kaiken kyllä tosi positiivisesti.

 Mä oon suunnitellu mun tulevaisuuden tosi tarkkaan. Mä tiedän mun tulevan ammatin, mä tiedän minkälaiset häät mulle tulee, tiiän minkälaisen kodin haluan, tiiän montako tlasta haluan ja tiiän jopa niitten etu- ja toiset nimet. Mulle on aina ollu tosi tärkeetä unelmoida ja tietää tulevaisuuden isommat jutut tosi tarkkaan.


we heart it6

♥ Ihan pienestä asti oon unelmoinu koiranpennusta. Me omistettiin kaukana menneisyydessä muutamia hauvavauvoja, mutta mä oon ollu niin pieni, että en mä oo koirien hoidostakaan mitään ymmärtäny. Iskä lupas mulle koiran, koska äiti ei koskaan oo halunnu meidän nurkkiin koiraa. Mä hankin sit koiran ku mä asun jossain muualla tai sitteku mulla on oma perhe ja pieni koiranpentu tulee kuulumaan siihen <3

♥ Oon tosi lapsirakas, rakastan lapsia, eniten niitä pikkusia. Rakastan lastenhoitoo ja joka ikinen pikkunen saa mun sydämen sulamaan. Meillä ei suvussa oo lähes ollenkaan sellasia pikkulapsia, tai täällä lähellä ainakaan ei oo ketään ketä pääsis hoitamaan. Kesällä pääsen ripille jonka jälkeen mulla on mahollisuus kummiuteen, voisko pliis jostain pulpahtaa mulle ihana kummilapsi!? Mä en malta oottaa omaa aikaa ku sisälle pääsee kasvaan pieni ihme.

♥ Jos ei oo vielä käynyt ilmi, niin mä rakastan joulun aikaa. Rakastan kaikkee joulussa ja se tekee joulusta mun lempijuhlan. Läheiset ihmiset, hyvä ruoka, tunnelmallisuus, kynttilät ja yksinkertasesti kaikki on täydellistä. Joulu vois olla useemminki vuodessa!


we heart it2

♥ Mulla on tosi, siis tooooosi lyhyt pinna, eikä todellakaan vie kauan aikaa saada mun mitta täyteen :---D Mua alkaa kaikista pienimmätkin jutut ärsyttämään mitkä ei miellytä mun silmää tai mieltä. Sitteku mun mitta on täynnä, sanoisko, että mitään ei oo enää tehtävissä :D Rupeen huutaan, heitteleen tavaroita ja räyhäämään. Tää vahva piirre mussa on ollu ihan pienestä asti. Mua siis ei kannata turhaan ärsyttää :D

 Mä oon elämäni aikana harrastanu oikeesti kaikkee laidasta laitaan. On kokeiltu jääkiekkoo, jalkapalloo, pesäpalloo, cheerleedausta, hiihtoo, voimistelua ja yleisurheilua. Kaikkia harrastuksia mä en millään een muista, mutta onneks vihdoin oon löytäny sen oman harrastuksen joka on pysyny.

♥ Mulla on kaikista asioista todella vahvat omat mielipiteet, ja seison aina sanojeni takana. Mua ei muitten ihmisten mielipiteet hetkauta, eikä mua vois pätkääkään kiinnostaa mitä ihmiset musta ajattelee tai puhuu. Tää asia oli vielä muutama vuosi taaksepäin mulle tosi vaikee, mutta mä oon päässy asioista yli ja niin sanotusti löytäny itteni. Vaikka en varmaan koskaan tuu tuntemaan itteeni täysin, niin muutamien viimevuosien aikana oon oppinu tuntemaan itteeni ihan älyttömän paljon, mikä on helpottanu mun elämää hulluna.

we heart it4

♥ Mä oon herkkä ihminen. Mä oon tosi herkkä ihminen, ja monesti mun herkkyys alkaa naurattaan mua itteekin :D Itken ilosta ja surusta ja saan kaikesta aikaan itkun jos haluan. Monesti alan itkeen ihan oudoissa tilanteissa, ja varsinki jos porukkaa on ihan hulluna, niin mä huutoitken ihan täysiä enkä pysty ees hallitseen mun itkua. Tällasia tilanteita tulee useimmiten herkkien leffojen aikana :D

♥ Tässä niinsanotussa ''todellisessa elämässä'' mulla on kyllä käytöstavat hukassa. Kaikista läheisimmät ystävät ainakin tietää, että syön ku sika, mun nauru on ihan järkyttävää kuunneltavaa, mun huone on ehkä kerran kuukaudessa siisti ja se on sen puolikkaan päivän ajan siisti. Mä nautin mun seurasta sillon täysin, ku musta tulee esiin se ''ällöttävä Olivia'' :D

♥ Jos mun pitäis kuvailla itteeni sanoilla, niin siitä tulis ihan kauheeta. Mun mielestä mä oon niin sekalainen ihminen, että menis ikä ja terveys niitten kaikkien sanojen seasta löytää ne mua koskevat ja muhun liittyvät asiat. Ehkä joku muu hoitais sen paremmin, mutta mä en ite siihen koskaan pystyis :D

we heart it-001

♥ Oon ollu pienempänä kauhee tyttöpoika. Harva mua ei tunteva ihminen ei varmaan uskois sitä ollenkaan, mutta se on karu totuus :D Mä pukeuduin siinä nelos- vitos- ja kutosluokan aikana tosi poikamaisesti. Vihasin pillifarkkuja, kaikkee tiukkaa ja hiostavaa. Vedin jalkaani useesti löysiä farkkuja ja musta oli nolo nostaa ne korkeelle, joten roikutin housuja. Käytin myös paljo kollareita ja legginssivaihe mulla on kans ollu. Hupparit oli niin ''in'' ja kenkinä käytin aina skeittikenkiä; kaapista piti löytyä adidakset, pumat ja niket. Hahahah.

♥ ''It's the little things that makes life big'' quote merkitsee mulle paljon, koska nykyään mä osaan nauttia niistä pienimmistäkin asioista elämässä, eikä mun elämä kaadu siihen jos ja kun elämänvarrella törmää niihin negatiivisempiinki juttuihin.

4 kommenttia:

  1. minkä pitunen oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En muista millon viimeks oisin mitannu :D Mutta suunnilleen oon sen 171 ja risat :)

      Poista
  2. Mitä sä harrastat?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä harrastan ryhmä - show tanssia :) En nykyään tiiä mihin se luokitellaan, oisko se sit sitä ryhmätanssia :D

      Poista