sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Nimetön

Oon ollu nyt neljä päivää ilman blogia ja tää tekstin alottaminen tuntuu hankalemmalta ku koskaan aiemmin. Mun viikko on ollu niin niiiin sekava, että en ees ite pysy enään kärryillä. Tän pidennetyn viikonlopun aikana mun ajatukset on vaan ollu ihan hujan hajan ja nyt mietin, että mitä vitsiä oikeesti.

Joulujuhlat, pikkujoulut ja muut vastuut alkaa painaa päälle ja otan ihan liikaa stressiä kaikesta aina joulun alla. Rupeen kelaamaan, että missä vaiheessa kerkeen tekemään sitä ja tätä, ja jos en ollenkaa kerkee ajatella ees sitä nii Olivialla menee taas kyllä vinksin vonksin tai ainaki heikun keikun.

Perjantai oli siis vapaa jonka ansiosta mun rakas Iida tuli meille kaheks päiväks. Meillä oli taaas yhtä mukavaa mitä aina aiemminki. Vaikka meillä tulee kauheesti sellasia ärsytyshetkiä ja sellasia pikkukinasteluja, nii ne kaikki silti vaan katoo muihin maailmoihin ku Iidan seurassa on niin hyvä olla. Mulla on sitä ikävä vaikka se istuis mun vieressä. On niiiin suuri siunaus omistaa sellanen ystävä <3 

Nyt on sunnuntai ja haluun vaan ottaa iisii ja nauttia rauhallisesta vapaapäivästä ennenku neljältä lähen meijän kirkolle joulujuhlaan. Mun pitää opetella jotenki hallinnoimaan ja ohjaamaan mun stressiä, koska jälkeenpäi aina huomaan, että oon menettäny ihan liikaa aikaa stressaamiseen. Tässä tämmösiä aina yhtä kuivia ja tylsiä seinäposetuskuvia eiliseltä ku lähin tyttöjenkaa ruotsinkielisten lutrujen christmas praiseen.
IMG_0104 IMG_0095
Rauhallista sunnuntaipäivää kaikille <3

ja huomio! Jos et oo vielä osallistunu nimesi.fi arvontaan, niin tee se nyt kun on tää päivä vielä aikaa :) Tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti