maanantai 2. joulukuuta 2013

My wishlist

Oon koittanu venyttää tätä postausta aina pitemmälle ja pitemmälle, ja tota kuvakollaasia oon tehny kokonaisen kuukauden. Jos vaikka nyt oisin valmis julkasemaan sen :-D Jouluna on niin mukava saada kaikkee sellasta, mitä ei ite tuu niin helposti hankittua. Kuten esimerkiks ihan perus vaatteet, niitä on aina vaan kaikista helpoin ite ostaa. Joulusin tulee sit mietittyä kaikkee muita juttuja. Mutta sen pitemmittä puheitta; Rakas joulupukki..
Desktop14-003
Söpöt kotitossut tulee niin tarpeeseen talvella ja mä varsinki ku oon pahimman luokan kotihiiri, niin tollaset töppöset on niin mukavat vetää aamusinki jalkaan.
Kynttilöitä ja muita sisustushärpäkkeitä joita tuun niin kaipaamaan uuteen kotiin. Rakastan sisustamista ja kynttilöitä ennenkaikkee.
Lauren Conrad kirja ja Pretty little liars ykkös tuotantokaudet Oon tosi surkee lukemaan mitään, mutta noista Lauren Conrad kirjoista oon kuullu pelkkää hyvää, ja ne varmasti kiinnostais muakin. Kesällä koukutuin myös täysin Pretty little liars -sarjaan ja sen kattomiset jäi multa vähäniinku kesken. Toi sarja on kuitenki niin lemppari, että ois kiva omistaa noi tuotantokaudet ja katella niitä tylsinä koti-iltoina.
Michael Kors hamilton bag & Michael Kors lompakko Niinku täällä aiemmin oon kertonutkin, en oo koskaan omistanu kunnollista laukkua ja kerrankin haluan panostaa siihen sit ihan kunnolla. Myös kaikki lompakot hajoo käsiin, miksei sekin vois olla vähä laadukkaampaa matskua?
Uudet pussilakanat en muista millon viimeks oltais hankittu uudet pussilakanat mulle, mutta koskaan en oo niistä kyllä kauheen innoissaan ollu. Nyt ku muuttokin on eessäpäin niin oishan se ihana omistaa ihan uudet pussilakanat.
Muki Rakastan juoda teetä ja muita ihania lämpimiä juomia, mutta ne maistuu oikeesti hyvältä ainoostaan siitä mieluisasta mukista :-D Oon katellu just tota tiettyä merkkiä ja noi lexingtonin kupit miellyttää tällä hetkellä mua kaikista eniten, vaikka niillä nyt hintaa jonku verran onki.
Kultanen kello koska oon ihan rakastunu kaikkeen kultaseen. Oon erityisesti ihaillu Michael Korsin ja Guessin täydellisiä yksilöitä ja voisin vaan omistaa jokaisen niistä.
Peak performancen huppari vaikka en oo mikää huppareiden suurkuluttaja enää, nii tollanen yks mukava peakin laadukkaampi huppari ois ihana huonoihin pukeutumispäiviin. Oon omistanu sellasia muutamia kappaleita mutta kovan käytön jäljiltä ne ei enää oikee puhkee kukkaan.
Meikkipussi on melkee jokavuotinen joululahja ja nyt ois taas aika uudelle :D Haluan sellasen simppelin pussukan minne mahtuu isommatki sudit ja kaikki meikit.
Nike free run treenikengät En oo koskaan omistanu kunnollisia sali tai -juoksukenkiä ja nyt ois munki aika omistaa noi kuuluisat Nike free runit!
Yöpuku On kans ehdoton jokavuotinen joululahja, jonka ois tarve taas uusiutua :D Yösortsit mukavalla paidalla.
Canon 40mm pannari objektiivi Mulla on ollu muutaman päivän lainassa Iidan pannukakku objektiivi, ja voi että se on ihana! Kuvat on niin paljo parempia enkä muutenkaa koskaa oo tykänny siitä normiobjektiivista.

Nää kaikki nyt on tällasia ''haluja'' ja juttuja jota ois ''kiva saada''. Kuitenkin haluun muistaa miks joulua vietetään ja nauttia läheisten seurasta, enkä siitä lahjojen määrästä :) Ihanaa joulunodotusta kaikille <3

11 kommenttia:

  1. keksi vaan vielä vähä lisää:) äiti ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis itseasiassa äitihän lupas ostaa mulle lentokoneen! :)

      Poista
    2. voi hyvänen aika... :Dd Tää on toivelista, johon saa ja kuuluukin laittaa kaikkee mitä haluis! Ei se silti tarkoita, että saa kaiken, tai edes odottaa saavansa kaiken. Herätkää ihmiset. :D

      Poista
    3. No periaatteessa mut järkee kai valita ne kaikists kalleimmat?!:D mitä väliä jos tekee mieli pukeutus huppariin, et onko peak performancen vai h&m:n ?!

      Poista
    4. Sillä laadulla yleensäkkin on väliä, eikä sen kuuluis paljoo sun persettä kutittaa pukeudunko Timo Soinin suunnittelemiin vaatteisiin vaiko Kenzan ivyrevelin vaatteisiin ;*

      Poista
    5. Persettä kutittaa joo. En tosiaankaa tarkottanu tota noin pahalla miten vastasit ://

      Poista
  2. pretty little liars<3! ja oot kaunis olivia:)

    VastaaPoista
  3. lexingtonin mukit maksaa 10e stockmannilla.. :)

    VastaaPoista
  4. Moi Olivia!

    Mä löysin sun blogin Juissin videohakemusgalleriasta. Mun oli pakko käydä kattoo sun blogi ja tykkään sun positiivisesta elämänasenteesta ja ihanista kuvista, teksteistä ja luovuudesta tässä blogissa. Oon myös tosi ilonen et sä elät sun uskoa ja oot sellanen ilonen ja positiivinen mihin Jumala on meidät uskovat tarkottanu. Monet uskovien blogit mitä oon löytäny on sellasii internetin alkuaikoja muistuttavia ei kovinhyvällemielelle tuovia blogeja mut tää on jotain ihan muuta. Mun mielestä sä oot tosi kypsä ollakses 14-vuotias ja sulla on niinku paljon sellasii haaveita ja vahvoja mielipiteitä mitä monilla sun( ja mun) ikäsillä ei oo vielä tässä vaiheessa. Jatka blogias samaan malliin ja Jumalan siunausta!

    Ps. Munki nimi on Olivia ja oon 99 :DD

    VastaaPoista