perjantai 13. joulukuuta 2013

Love this christmas time

Kuvitelkaa tähän kohtaan syvä huokaus, tai voit myös ite huokasta tähän väliin. Pitkän kouluviikon jälkeen voin sanoo, että vitsit tuntuu hyvältä tää perjantai kolmastoista! Nyt edessä niin ansaittu viikonloppu, josta aion nauttia täysin siemauksin, vaikka mulla on todella todella tiukat aikataulut tästä hetkestä sunnuntai iltaan asti.

Nyt tuntuu niin hyvältä, että kukaan ei voi pilata mun fiilistä millään! Täks illaks sovittiin tyttöjen kans omat jolojengin pikkujoulut, käyään syömässä ja katotaan mitä muuta keksitään illaks. Mähän oon ollu niin innoissaan, että oon alkanu jo neljän jälkeen väkertää hiuksia ja meikkaamaan, että kerkeen ottaa kuvat ja päivittää pikaiset kuulumiset tänne. No ilmeisesti kiirehdin ihan turhaan, tällä hetkellä kaks tuntia lähtöön :---D Ehkä mä meen nauttimaan tästä hyvästä fiiliksestä vielä lisää, otan kaakaukupposen ja katon netistä muutaman sarjan.
photos of me2-008 photos of me5 photos of me3-001
Mua alko muuten jälkeenpäi naurattaa nää kuvat ihan hirveesti koska nää on kaukana onnistumisesta :--D Harmittaa, ku tuolla pimeydessä ei paljookaan kuvailla ja joudutte tyytyyn näihin ainaisiin itselaukaisukuviin seinää vasten :D Tässä kuitenki pienesti mun asua; Lempparinahkatakki ja uusin bling bling mekko, jalassa mustat kiiltonahkapintaset luottoavokkaat ja mustat sukkikset.

Näiden merkeissä toivotan sulle ihanaa viikonloppua <3

13 kommenttia:

  1. kuinka pitkä oot :) ? mietin vaan kun näytän noissa joissa kuvissa tyyliin 180 senttiseltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon jääny kyllä ihan 171 senttiseks :D Eli en niin lähellä 180cm haha

      Poista
    2. Oon nähny sut livenä ja näytät kyllä pidemmältä ku 171 :D oon itse 168cm ja näytät kyl enemmä ku 3cm pidemmältä XD

      Poista
  2. Ooh, tuo mekko on kyllä aika täydellisen bling blingi - ihana:D

    VastaaPoista
  3. Oot ihan uskomattoman kaunis!! <3 ja sun blogin taso on noussu ihan älyttömästi täs viime aikoina. Kiva ku kirjottelet nykysi niin usein ja sun postaukset on muutenki tosi mielenkiintosia ja kivoja! :) tää blogi on kyl noussu yheks mun lemppariblogeista. Jatka samaan mallii! :)

    VastaaPoista
  4. Vau mitkä hiukset !! :)

    http://nenna-maija-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista