tiistai 31. joulukuuta 2013

Last day of 2013

Vuonna 2013...

Oon oppinu niin paljon uutta. Oon kasvanu fyysisesti, ja henkisesti sitäkin enemmän. Oon vaan rakastunu enemmän ja enemmän elämään, Oon oppinu tunteen itteeni niin niin paljon. Oon viettäny upeita hetkiä maailman upeimpien ihmisten kans. Mä todella rakastuin ensimmäistä kertaa ja nyt tiiän miltä se tuntuu. Oon ottanu oikeen asenteen elämään ja sen avulla päässy niin pitkälle. Mä oon nauttinu, pitäny hauskaa, itkeny ja nauranu. Mä oon tehny kaikkee. Tän tapahtumarikkaan vuoden aikana mä oon oppinu ymmärtämään, että jokainen päivä voi olla se viimenen, jonka takia haluun vaan elää hulvattomasti. Me eletään täällä vaan kerran, ja kukaan meistä ei enää koskaan tuu olemaan yhtä nuori kun sä just nyt oot. Mä haluun ja aion jatkaa tulevaan vuoteen pitämällä hauskaa, mutta kuitenkin jalat maassa järki päässä.

Mä lähden niin avoimin mielin uuteen vuoteen kohti uusia seikkailuja.
_MG_0007
Mun illan suunnitelmat on vielä ihan auki, mutta toivottavasti ne selviää tässä päivän mittaan. Tää loma on menny ihan törkeen nopeesti ja ihan huomaamatta, että en oo kerenny ees bloggeria ku pariin otteeseen aukasemaan. Mulla on asiaa ihan hirveesti, mutta niistä jatketaan sitte ensvuoden puolella!

Nyt haluun toivottaa kaikille oikeen hyvää ja onnellista uutta vuotta 2014!

3 kommenttia:

  1. Hyvää uutta vuotta Olivia!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Olivia, vaikutat ihan uskomattomalta ihmiseltä. Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista