sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Just tired.

Valehtelematta mä voin sanoo, että mä en kertaakaan elämässäni oo vielä ollu yhtä väsyny ku mä oon nyt. Takana on tapahtumarikas ja raskas, mutta silti ihana viikonloppu. Niskat on ihan jumissa eikä mikään ois ihanempaa ku saada rentouttava hieronta joltain ihanalta ihmiseltä jota en oo vielä ees tavannu. Nyt mä vaan oon siis yksinkertasesti niin väsyny, että en pysty purkamaan tyhjiä ajatuksia kirjaimiks. Anteeks jo nyt, jos ja kun tekstistä ei ota selvää :DDesktop14-006
1. perjantaina ennen jolo pikkujouluihin lähtöö. 2. Lauantai aamuna virkeenä muutamaks tunniks töihin. 3&4. Lauantai illan nuorten pikkujoulut. Mä omistan niin helmi seurakunnan, ja mun juontotiimi oli mahtava. Ilta oli kokonaisuudessaan aivan upee, eikä sitä pysty sanoin kuvailemaan kuinka siististi me oltiin kaikki suunniteltu ja kuinka hauskaa oli päästä niitä toteuttamaan. Ilta jatku ihanassa seurassa ihan yömyöhään asti.
Desktop14-008 1. Sunnuntaiaamuna yheksältä ylhäällä, hiirvee stressi päällä. Onneks aamu alko kuitenki suht. rauhallisissa merkeissä. 2. Koululla kaupungin puurojuhlassa näyttämässä ensinäytöstä meijän valinnaisen musiikin ryhmän kans tehtyä joulunäytöstä, vitsit et oli jänskää! 3&4. Triolin joulunäytöksissä antamassa kaikkensa! Lopussa alko tuntuu kyllä siltä, että en enää jaksa nostaa ees jalkaa ylös ku oon aamusta asti tanssinu ja alko pikkunen väsymys iskee jo läpi ilmakehän, hengissä kuitenki selvittiin! Ainaki melkeen..

Oon kiitollinen, siunattu & onnellinen. Nyt en haluu mitään muuta, ku oman ihanan sängyn ja ihania unia! Palaillaan ens viikon puolella <3

4 kommenttia:

  1. Voisitko tehä videoita?:)

    VastaaPoista
  2. siis niiiiiiiiiin rankkaa en kestäää. pärjäileeeeee<3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista
  3. Minkä ikänen oot?:)

    VastaaPoista