sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Joulukuun ensimmäinen

Marraskuu meni kyllä ihan hujauksessa. Mun blogi ei varmasti oo ainut missä sanotaan että hui ku tää aika menee nopeeta, mutta koska hui tää aika menee niin nopeeta munki mielestä, nii miks mä en sitä sit sanois. Eilen en kerenny ees aatella että sunnuntai on joulukuun ensimmäinen. Mä oon varmasti pariin otteeseen myös maininnut, että joulu on yks mun lemppariaikoja vuodesta ja haluun siis todellakin nauttia aina uuestaan vaan enemmän ja enemmän tästä joulukuusta <3

Mä oon saanu viimeaikoina ihan uskomattomia kommentteja teiltä ja oon aina kerta toisensa jälkeen niin otettu jokaisesta kommentista, etten pysty ku vaan kiittämään teitä. Sivuun liittyneitä lukijoitakin on kertyny jo ihanat 403 ja tää summa on mulle ihan älyttömän iso. Mun lukijamäärä puoli vuotta sitte oli ehkä 100 enkä koskaan ois uskonu pääseväni tähän neljäänsataan. Niiiiiin iso kiitos kuuluu kaikille teille <3

Viikko alkais oleen pulkassa ja ensviikolla onki koulua vaan ihanat neljä päivää. Nauttikaa, ihanaa joulukuuta :)
IMG_0191 IMG_0193 IMG_0307 IMG_0304

2 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi! tykkään sun postauksista sikana, osaat kirjottaa tollei kivasti ja nää kuvat on kivoja. Ja sä oot todella kaunis, rakastan sun hiuksia:D
    oon ollu sun blogin stalkkeri tässä jonku aikaa, mut en oo varmaa viel iha lukijaks kirjannu itteeni, mut pitää lisätä kuha jaksan:D
    Hyvää joulunodotusta sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana :D Kiitos :) Samoin sulle ihanaa joulunodotusta <3

      Poista