sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Christmas Holiday

Taas vähän ajan jälkeen on niin vaikee yrittää alottaa postaus, ku on niin paljon asiaa ja pitää miettiä mistä alottaa vai kertooko loppujen lopuks mistään mitään. Eilen alko joululoma ja itse jouluaattoon onkaan enää 2 yötä. Koko joulukuu tähän saakka on menny niin hurjan nopeesti et ihan kauhistuttaa, mutta nyt on onneks aikaa rauhottumisellekkin ja saa nauttia läheisten seurasta ja täydellisestä joulutunnelmasta.

Niinku aikasempinakin vuosina, niinkun myös tänä vuonna me vietetään meidän joulu Nivalassa ihanien serkkujen luona. Mä otan suunnaks Nivalan jo puolentoista tunnin päästä, jonka takia mulla on tässä pikkukiirus ku mun pitäis keretä vielä pakkaamaan ja jossain välissä sit vähä laittautumaanki. Ihana päästä taas vähäks aikaa muihin maisemiin ja kaikista ihaninta on se, että joulu on jo ihan ovella ja meistä jokainen pääsee nauttimaan siitä ajasta.

Eilen meillä täällä kotona pidettiin oma jouluruokailu perheen ja muutaman tutun kesken, ja vitsit, että mä taas huomasin kuinka mä rakastan hyvää- ja erityisesti jouluruokaa. Oli ihana viettää aikaa perheen ja tuttujen kesken pieni tovi ennen ku lähin omille reiteille :-) _MG_0447 _MG_0449 _MG_0457
Mulla oli tarkotuksena ajastaa teille muutamia postauksia ennen Nivalaan lähtöö, mutta suunnitelmiin tulikin nopee muutos ja mun juna aikataulu muuttu noin kolmella tunnilla enkä enää kerkee tekeen ainuttakaan ylimäärästä postausta. Katotaan kuitenki pääsenkö tuolta Nivalasta vielä jotain pientä postailemaan, mutta jos en niin haluun toivottaa kaikille erityisen ihanaa ja rauhallista Joulua <3 

8 kommenttia:

  1. Anteeks mut on aivan pakko kysyä että ootko sä kuin hyvä englannissa tai siis tarkotan ku sulla on täällä blogissa kaikkei englanninkielisiä lausahduksia tai siis sillee :) Entä paljo sun keskiarvo oli? Niin ja hyvää joulua sullekki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no en mä mitenkään erityisen hyvä oo :-D En osaa arvioida yhtään mun osaamista, mutta jotain perusjuttuja osaan :D Mun ka oli 6.8. Kiitos! :-)

      Poista
  2. Oikein ihanaa ja rauhallista joulua sulle Olivia! <3
    Rakastan sun blogia!

    VastaaPoista
  3. siis niiiii hyvää jouluu sullekki ihana<3 pus jumala olkoon luonas ihana<3 lässynlää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. SIIS ÄÖÄÄÄÄÄ kiitti oikeesti, kiitos kiitos miljoonasti oot kans ihana!!!!!!!!!!<333333333

      Poista
    2. ^Miks vastaat noin töykeesti/sarkastisesti kaikille? :o Hyvää Jouluu sulle Olivia!:-)

      Poista
    3. Haha, ekaks saan sarkastisen kommentin johon vastaan sarkastisesti, ja tää on niitä harvoja ja ainuita kommentteja sarkastisesti nii heti se on kaikki. Hyvät joulut sulle :D

      Poista