torstai 26. joulukuuta 2013

Christmas eve

Oon katellu muitten blogeista täydellisiä tunnelmallisia kuvia kasoittain, jonka jälkeen tuntuu kyllä aika inhottavalta alkaa tekeen tällasta postausta jossa kuvat ei tuu kertomaan yhtä sanaa enempää. No, pääasia, että mun joulu oli ihana.

Niinku mä sanoin, mä sain sen joulufiiliksen heti aattoaamuna sängystä noustessani. Aamusta otettiin chillisti kattomalla joulupukin kuumalinjaa, lumiukkoo ja muita perinteisiä jouluohjelmia telkkarista. Käytiin ulkoilemassa ja heittämässä lenkki koirienkans. Nivalaan saatiin ainaki aatoksi ihana valkonen lumi, mutta se siitä häipykin yllättävän nopeesti.. Neljään mennessä alettiin laittautumaan ja siihen meniki muutama tovi. Perinteisesti ruoka oli laitettu kuudeks, ja ku porukka oltiin saatu perille nii alettiin syömään jouluruokaa ku siinä vaiheessa alko olla piiikkunen nälkä. Vitsit, että mä nautin siitä jouluruoasta!

Puoli kaheksan maissa saatiin pukki lahjojen kans sisälle, josta lähti se todellinen hössötys :-D Mä oon aina inhonnu sitä ku kaikki hössöttää ''lahjoja lahjoja'' ja muuta kivaa, mutta tänä vuonna mä osasin rauhottaa oman hössötyksen ja nauttia oikeen kunnolla pelkästään vaan joulusta ja sen tarkotuksesta.
_MG_9865 _MG_9881 _MG_9931 Desktop14-009 IMG_9970 Desktop14-010 IMG_9991
Meillä on joka joulu Nivalassa ollessamme ollu myös tarkotuksen illasta mennä vielä Haapajärvelle ilahduttaan mummua ja pappaa, niinku mentiin sit tänäkin vuonna. Mä rakastan olla siellä. Siellä on niin turvallinen olo ja sielu lepää ihan kunnolla, rakastan mummuja ja pappoja <3 Käytiin myös yökirkossa, jonka jälkeen vietiin vielä kynttilä iskän haudalle ja oli ihana nähdä kuinka moni muukin iskää on muistanu tänäkin jouluna :')

Joka vuosi mä oon jotenki kuvitellu, että joulu ois ohi heti aaton jälkeen ja musta ois jotenki hassua vielä joulun jälkeen kuunnella esimerkiks joulumusiikkia, mutta nyt tää on aiiivan ihana viettää joulu ihan joulukuun loppuun asti <3 Mä oon todellinen jouluihminen, enkä haluais jouluajan loppuvan koskaan <3

12 kommenttia:

  1. Mullaki on tänä jouluna ollu semmonen olo et lahjat ei oo tärkeimpiä eikä niitten takia tarvitse hössöttää. :) Ja aijon todellaki vielä juhlia joulua vielä vuoden loppuun asti <3 Hyvää joulua sullekki! :)

    VastaaPoista
  2. ihana blogi ja oot todella kaunis! Jään seurailemaan<:
    http://katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, kiitoksia ja tervetuloo seurailemaan :>

      Poista
  3. Kiva postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mitä sait lahjaks vai teetkö sen postauksen erikseen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain vähä kaikennäköstä (: Jos saan kaiken kuvattua niin teen kyllä postauksen! :>

      Poista
  5. miten sun isä kuoli :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi googletappas vaikka Mika Myllylä :-)

      Poista
  6. varmaa sait noi paljo lahjoja ?

    VastaaPoista