sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Bremenin ostokset

Parempi myöhään ku ei millonkaan.. Vai mitä?

Kauppoihin jäi iso kasa vaatteita jotka oisin ihan hyvin voinu kotiuttaa, mutta laukun painoraja määräs mun ostostenki määrän. Pääasia, että en kotiutunu tyhjin käsin vaan tyytyväisenä kolmien uusien kenkien omistamana, kahtien housujen ja kahen vuoden ettimisen jälkeen uus kirkkaankeltanen takki kainalossa. Minkään jutun hinta ei kirpassut ees vähän, jonka takia myös suosittelen tota Saksaa ihan hulluna.
IMG_0146 IMG_0159 IMG_0164 IMG_0172 IMG_0177
Näitten juttujen lisäks ostin jotain pikkukrääsää, koruja ja muuta sellasta. Mitäs tykkäilette, alkoko ees vähän houkuttaa Saksan kaupat? ;p

14 kommenttia:

  1. Kivan näkösii ostoksii mut ois ollu kivempi ku oisit esitellyt noi tarkemmin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä itse näin tän tavan parhaaks esitellä nämä :>

      Poista
  2. Aivan ihania ostoksia ja toi keltanen takki ei normaalisti mielyttäis mun silmää ollenkaa, mut siinä ig kuvassa se näytti upeelta sun päällä!! :)

    VastaaPoista
  3. Voitko sanoa paljon makso yhteensä tai erikseen kaikki..? sais vähän selkoo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kengistä maksoin yhteensä suunnilleen 50€ Housuista ehkä semmoset 45€ Ja takista oisinko maksanut 40€ :--)

      Poista
  4. tuo takki!!!! mulle kelpais kans:)

    VastaaPoista
  5. Noi ekat ja kolmannet kengät<3 rakastuinn!!!

    VastaaPoista
  6. Mullaki on noi kolmannessa kuvassa näkyvät kengät, mut kylläki ruskeena. Ja ne on ihan Suomesta ostetut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sovittelin niitä kans ihan ekaks ruskeena, mutta niistä oli ainoostaan 37 ja 39 et se välikoko just puuttu :( Mut joo, noi on Espritin myymälästä, voi ihan hyvin löytyä Suomestakin! Nehän makso oikeesti 90€ mutta mä maksoin niistä vaan sen reilu 20€ ;)

      Poista
  7. Voitko laittaa sellasen kuvan missä toi takki on sun päällä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en rupee erikseen laittamaan tänne blogiiin kuvaa siitä, uskon kyllä että tulee näkymään täällä blogissa tulevaisuudessa mun päällä, mutta jos just nyt haluat nähä niin kato toi, jos saat tosta jotain selkoa :) http://instagram.com/p/hYPzYdp_WG/

      Poista