torstai 31. lokakuuta 2013

Work harder

Tänään mulla oli herätys aamuviideltä (Lue: nousin vasta varttiavaille kuus) JA varttia vaille seittemän aamulla oli koululta lähtö kohti seinäjokee. Kyseessä on siis tyttöjen koulujenväliset futis turnaukset ja viikko taaksepäin Kokkolasta päästiin jatkoon. Tän päivän tuloksista ei tarvi puhua sen enempää :D Mutta finaaliin asti ei siis enää päästy. 

Eilen oli taas ihan kauhee ilta, itkun kans väänsin läksyjä ja pakkasin, mun piti myös siivota metrin korkunen vaatekasa mun huoneen lattialta, mutta äiti kehotti jättämään sen tälle illalle koska eilen siitä ei ois tullu yhtään mitään. Oon niin älyttömän herkkä ja tarkka ihminen, että sitku siihen päälle iskee väsymys, nii tehtävissä ei oo enää yhtää mitää. 

Äsken tulin juoksulenkiltä, en kattonu yhtään kelloo enkä yhtää osaa arvioida mun matkaa, mutta sen tiiän että en koskaan oo juossu noin hyvin :D Sateessa oli ihan täydellistä juosta ja halkokarilla on ihan mielettömän kivoja reittejä, nyt varsinki ihanan pimeitä! Fiilis on nyt mahtava ainaki fyysisesti :D Nyt tehään poikkeus sääntöön, kaks ihan turhaa webkamera kuvaa ja vihaan näitä ite yli kaiken kattoo blogeissa ja muuta, mutta tää kerta on niitä harvoja ja ainutlaatusia :D Huomenna tuun paremmin kertomaan kuulumisista, mutta nyt mun masu huutaa ruokaa, suihku huutaa mua myös, niinku tekee toi metrin korkunen vaatekasa ja toisen metrin korkunen läksykasa. Ihanaa torstai iltaa <3

3 kommenttia:

  1. hyi että oot ruma naamasta

    VastaaPoista
  2. Sulla on sairaan hyvä blogi ! :) ja tuo ano tossa..kateellisten puhetta ! -Cecci

    VastaaPoista