perjantai 18. lokakuuta 2013

Ota elämästä irti kaikki minkä saat, tee siit parempaa

Suunnilleen puoli tuntia sitte pääsin kotiutumaan takas kotiin ja asettumaan paikalleni. Rakastan reissailua, mutta kotiin on kyllä aina vaan silti yhtä ihana tulla. 2 päivää riitti mulle oikeen hyvin hengittää hetki ja miettiä asioita, palauttaa takas mieleen kaikki positiivinen. Näin paljo sukulaisia, niitä nuorempia niinku ihan sit vanhuksiakin. Mun elämässä on oikeesti niin paljon kaikkee hyvää, että melkeen hävettää myöntää se. Blogin puolella mua luullaan varmaan maailman ailahtelevimmaks ihmiseks ku mieli muuttuu muuttumistaan sen minkä kerkee :D Mutta kyllä mulle vaan oikeesti kuuluu hyvää.

Näitten kahen päivän aikana kerkesin siis näkemään kummeja ja kummien lapsia, serkkuja, mummuja ja pappoja ja tätejä sun muita :D Mun kummitäti on saanu jo jonku aikaa sitten lapsen jonka näin vasta sitte nyt ku käytiin äitin kans kylässä. Se pikkunen vaan on niin ihana ja täydellinen lapsi, niin täynnä energiaa ja elämäniloo <3 

Eilisen aikana saatiin jo jotain valkosta maanpäälle joka tuli mulle ainakin isona yllätyksenä, koska luulin että pääsen vielä kuvailemaan keltaoransseja puunlehtiä mutta ne jossain välissä kerkes muuttua jo vihreepunaruskeiks ja kaikkee tolta väliltä, sit loppujen lopuks koko lehdet oliki jo hävinny ihan kokonaan. Toisaalta en mä valita, noi sulaa kuitenki hetkessä pois. Ainoostaan sen voin taata, että tennarikelit taitaa kyllä totisesti pikkuhiljaa olemaan ohi.. 

Perjantai ja loma viimesillään, mä haluun ottaa kaiken irti ja nauttia. Kivaa loppulomaa tai alkulomaa kullekkin <3





14 kommenttia:

  1. oot kyllä niin sairaan nätti :)

    VastaaPoista
  2. oot kaunis ja vahva ihminen! ois mahtavaa jos tekisit videon c:

    VastaaPoista
  3. miten sää ja sun poikaystävä tapasitte (:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa se on pitkä stoori :----D

      Poista
    2. voisitko kertoo siitä joskus täälä blogissa :) ?

      Poista
  4. Olivia oot kaunis ja varmasti ihana ihminen vaikken sua tunnekkaan! Muista oikeesti niinä huonoinaki päivinä et Jeesus rakastas sua ja tekis mitä vaa et just sulla ois hyvä olla! God bless u!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos, noi sanat tuli just oikeeseen paikkaan <3

      Poista
  5. mikset vastannut toho että hävettääkö sitä ku oot nii nuori ja se nii vanha ?:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Tohon"???!!??! Kysy siltä hävettääkö :)

      Poista
  6. Ihana blogi ja mielettömän kiva huivi, olen ettiny just tuollaista pitkään, mistä se on? :)

    VastaaPoista