sunnuntai 27. lokakuuta 2013

No other name than Jesus

Lauantaina oli taas aivan ihana ja koskettava nuortenilta jota mä halusin ihan vapaaehtosesti kuvata, koska multa kyseltiin jo joskus aiemmin paljo meijän nuortenilloista. Moni mun blogia kauemmin seurannut varmasti muistaa monet mun hengelliset postaukset ja mainostukset nuortenilloista, joissa yks kerta kävikin muutamia mun ihania lukijoita :) Paikalliset myös ainaki tietää varmasti näistä aito-illoista, joita mainosteltiin useesti kaupungilla ständeillä ja monesti myös jaettiin ite kutsuja niihin. Nää aito-illat oli tosi ''tunnettuja'' ja me nähtiin tosi monesti uusia ihania kasvoja meidän seurakunnassa. Jonku aikaa sitte kuitenki näitä aito-iltoja tuli kokoajan vähemmän kunnes ne loppu kokonaan. Suunnilleen vuos sitte meille tuli tällanen uus juttu, nimeltään uusi-ilta. Joka lauantai oleva nuorekas ilta kaiken ikäisille. Rentoo hengailua, hyvää musiikkia ja koskettavia puheita, ja just sä oot tervetullu kuuntelemaan ja hengaamaan meidän kans. MEidän seurakunnassa on paljo nuoria, niinku myös vanhempia ihmisiä ja jokainen meistä ottaa uusia ihmisiä avoimin mielin vastaan.

Eli me ollaan joukko iiihan tavallisia normaaleja hölmöjä nuoria, jotka on saanu kokee että Jeesus on todellinen ja me halutaan kertoo siitä myös muille :) Mulle itelle tää seurakunta on ollu ihan mielettömän suuri siunaus, ja siitä on tullu mulle toinen koti! Ne ihmiset on niin ilosia ja jokaisella on aina syli avoin. Mulle meidän seurakunta on paikka, jonne mä voin aina mennä omana itsenäni, mun ei tarvi hävetä yhtään mitään, mun ei tarvi miettiä katotaanko mua silmät kierossa, vaan mä voin astua sisään syntisenä ihmisenä ilman että kukaan kattois mua arvostelevasti. Mua rakastetaan seurakunnassa ja mä voin avautua kelle tahansa meidän seurakuntalaiselle, oli asia mikä hyvänsä. Toinen juttu on se, että Jeesus rakastaa mua ja sua niiiin paljon, että anto henkensä meidän kaikkien puolesta.

Mä tuun mainitsemaan vielä lähempänä meidän seurakunnan nuortentapahtumista, mutta voin jo sanoa, että seuraava isompi nuortenilta on 23.11 jonne sä voit tulla sun ystävän tai useemman kans! Multa saa tulla kysymään lisää kaikkeen tähän liittyvästä :)

Tykätkää facebookissa: Uusi-ilta https://www.facebook.com/uusiilta?fref=ts
Ja seuratkaa instagramissa: @Uusi_ilta http://instagram.com/uusi_ilta




15 kommenttia:

  1. Jes mikä postaus!! Tulisin varmasti tuonne nuorteniltaan, jos lähempänä asuisin! Oot upea nainen, niin kaunis sisältä ja ulkoa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule easy beat, pieni shoppailuretki Kokkolaan ja illan päätteeks nuortenilta ;) Toivottavasti joskus pääsisit tulemaan! Kiiiitos sulle ihan älyttömästi <3

      Poista
  2. Mahtavaa että kerrot tällaisesta mahdollisuudesta blogissasi!! Taivaan Isän siunausta ja varjelusta sun elämäsi tielle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihan tositosi paljon, samoin myös sulle <3

      Poista
  3. Miten suhtaudut Jumalaan? Aina puhut vaan Jeesuksesta ja Jeesuksen teoista, Jumalakin rakastaa meitä samanlailla kun Jeesuskin!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samalla tavalla suhtaudun ku Jeesukseen, mä vaan puhun niistä yhtenä :)

      Poista
  4. Jes hyvä Olivia! Yritän päästä sinne:))

    VastaaPoista
  5. ah, no other place than home <3 (kamuzu;)

    VastaaPoista
  6. are you kidding me......................

    VastaaPoista
  7. Uskossa on upea elää! Eikä ei todellakaan tarkota että me seurakuntanuoret oltais mitää nolife-luusereita! Ihana ku puhut tästä niin avoimesti! Kivaa syksyä sulle :)

    VastaaPoista