torstai 10. lokakuuta 2013

my week via iPhone

Tää viikko on taas menny ihan hujauksessa ja huomaamatta. En oo kerenny ees bloggeria avaamaan vaikka kotona sitä vaan ollaan lusmuiltu. Huominen on iso päivä, ei vaan siks että huomenna on perjantai ja viikon mittanen loma alkaa, vaan myös siks että huomenna tapahtuu jotain speciaalia! Siitä en paljasta sen enempää vielä tässä vaiheessa vaan kuulette jutun alusta loppuun jälkeenpäin :) Hehee, niin jänskää!!

Mä en kuitenkaan sanois että loma osu oikeeseen kohtaan, koska mä en erityisemmin oo loman tarpeessa ihme kylläkin :D Mutta mä kyllä ihan hyvin oisin voinu vielä istuskella koulussakin. Yks syy voi tietenkin olla se, että mulla ei kummempia suunnitelmia syyslomalle oo eikä mitään mitä innolla odottais. Ehkä mä kuitenki viikon aikana innostun ja sunnuntaina itken että en halua kouluun, hehe. Nyt otetaan viikkokatsaus puhelimen kuvista!
1. Ootan niiiiiin kovasti!! 2. Väsyneenä kirkolle tyttöjä moikkaamaan. 3. Häpeen itteeni enemmän ku koskaan, tämmösiä koenumeroita oon nähny jo ihan liikaa enkä halua enää koskaan törmätä sellasiin.
Kävin maanantaina suoraan koulun jälkeen villimangossa virkistäytymässä (lue: itkemässä ku näppyjen puristelu niillä terävillä metallivehkeillä ei tunnukkaan niin kivalta..) mutta nyt on iho niiiin puhdas ettei pitkään aikaan!!
1. Kerrankin mä oikeesti ees yritin kerrata siihen kokeeseen.. 2. Sain ehkä ihanimman korun koskaan maailman ihanimalta ihmiseltä! 3. Torstaiaamun outfittiä. 4. Koulukuvat tuli. Tsellasta!! Viikonloppuna kuulette enemmän mun kuulumisia, palaillaan ja ihanaa lomaa tai viikonloppua <3

xoxo, Olivia

1 kommentti:

  1. Näyttää niin kivalle toi kasvonaamio:)! Onneks aika villimangoon varattu syyslomalle :D ei kauaa tarvii oottaa <3

    VastaaPoista